Vallmo78 skrev 2017-02-13 07:25:25 följande:
Hej mina kämpande damer!
Jag blir så glad att läsa om alla plus och bebisar!
Vi är nu i slutet av våra så kallade "paus" och skall planera in nästa FET. Jag vill bolla tankarna med er lite. Vi har kört 9 FET förut och ingen resulterade till plus alls. Mina plus och missfall har alltid varit på ET. Nu vill jag göra nåt annorlunda så klart för att öka på lyckande prognosen. Vi har alltid kört ostimulerat cykel och sist fick jag ta Lutinus men ingen effekt alls. Vad tycker ni vi ska göra? Hur har ni gjort? Föresten slutar jag med Angus C då och isf när? Jag blir galen på mina spottingar. De har tyvärr inte försvunnit efter Dr D behandling heller. Plus att jag har typ riktigt mens blödning 1-2 dagar resten är spotting före eller efter. Är så himla oroligt för DET med ( att mensen bara minskar och minskar) Dr D tyckte inte jag behövde oroa mig men jag kan inte låta bli ;(( . Min magkänsla säger att dessa och infertiliteten har med varandra att göra....:(
Tack för att ni finns där ute <3
Det jag tror har haft störst påverkan på mig och mitt "självläkande" har varit att jag följt Terry Wahls Protocal (googla henne, hon har ett litet tedtalk som beskriver i korthet) för kostprogrammet behöver man beställa hennes bok.
Jag har även näringsbalanserat sedan i september. Berättar gärna mer om du är intresserad.
Men faktum är att jag blev spontant gravid (!) utan att vara på Dr. D mediciner. Tala om panik när jag testade positivt och förstod att min långdragna influensa/förkylning/feber berodde på immunförsvars reaktioner för det lilla embryot.
Är nu i v 7, gravid med tvillingar, såg hjärtat på den ena förra veckan. Men inte på den andra, eventuellt tillbakabildas den andra lilla. Borde veta mer i slutet av denna vecka.
Men för att sammanfatta, jag tror att det finns massor vi kan göra själva för att hjälpa våra kroppar på vägen. Bara ursvårt att veta vad som gör vad då läkare inte har koll på läkande utan mer kan sjukdom. Du fattar.
Varma kramar och stort stort lycka till!