Hej alla! Var länge sedan jag var inne här på tråden men har suttit och läst lite här på tråden i eftermiddag och kände bara att jag bara ville dela med mig lite av min "solskenshistoria"...Är ensamstående och har gjort 4 inseminationer, 7 IVF.er i Danmark och två hysteroskopier via Serum då de tog bort polyper. Efter den första hysteroskopin blev jag gravid för första gången någonsin, blev det vid varje IVF-försök därefter men det slutade med MA varje gång. Immunbehandlade även med prednisolon, blodförtunnande och IL eftersom jag har psoriasis. I juni förra året skulle jag göra ett "sista försök" med embryodonation på Serum och de satte in tre embryon, ett fastnade och idag har jag en liten dotter på snart fyra månader :) Jag vet att jag hade en otrolig tur att lyckas på första försöket och att det inte alls är alla som har samma tur som jag tyvärr. Om det är någon som funderar på att göra embryodonation så kan jag förstås verkligen rekommendera Serum, tycker framför allt att Penny har varit underbar att ha att göra med hela tiden...Håller tummarna för er alla här inne och om någon undrar över något som har med embryodonation så kan jag gärna försöka svara :)