Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej
Jag håller tummarna till dig Hjärtefröjd....
Zin jag har en tid hos till Dr. Ludmila Ondrasek nu på fred. Jag lyckades inte att fråga om man bhvr ha med sig alla journaler, hon hade bråttom. Vet ngn om man ska ta med sig alla mina journaler ?
Dr. Ludmila sade att hennes undersökningar tar lång tid..
Är det ngn som har blivit undersökte av henne? hur går det till ?
Jag pratade med Dr.Ludmila igår, och jag hade 'även skickat ett email i mån, och berättade lite grann om mina graviditeter problem. D.Ludmila läste min email igår kväll, och hon sade att hon har tänkte lite på mig, eftersom jag har lätt att blir gravid men jag har oså lika lätt att få Mf. Dr.Ludmila sade att mina problem ligger inte i mina äggskvalitet, men säkert i den miljö som mina ägg beffiner sig i. Och det skulle vara spännande att försöka hjälpa mig.
Imorse ringde min mobil och det var Dr. Ludmila som frågade mig om jag kunde komma nu på fred förmidag. Va säger man då ? Ja tack, tack.
Sedan Dr.Ludmila assistent ringde mig för att fråga när jag har mens. Hon var rätt bestämt, och sade att jag fick inte komma om jag hade mens. Lucky me. Jag har precis haft mens.
Jag har läste en hel del om Inofolic Plus. ÄR det någon av er som har använt det ? Är den bra ?
Jag har en tid hos Dr.D i o tre veckor . Just nu jag känner mig i bubblor när jag tänkte på att tack vare Er på FL, jag börjar hittar utväg till mina problem....
.
Tack snälla er.
Stor kram