Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej, jag har varit lite frånvarande. Jag har haft en riktig jobbig tid, samtidigt som jag försökt att må bra för bästa resultat av ivf-behandlingen som vi snart kommer genomföra hos Dr D. Min man orkade inte mer och ville avsluta allt! Dt var hemska dagar i förra veckan, men lite bättre nu. Berättar mera en annan gång. Hur som helst åker vi på torsdag ner t Aten. Första UL i förra veckan visade bara 2 folliklar o dt gjorde mig oxå jätteledsen o orolig. Nytt UL igår, 4 ganska jämnstora på ena sidan, 2 större på den andra. Jag ska berätta mera om hur Dr D lagt upp behandl, men dt får bli en annan dag. Hur som helst kommer han antagligen ignorera de 2 stora och satsa på de 4 jämnstora. Han gissar på bättre kvalitet på dem. Finns de stora kvar vid ÄP plockar han naturligtvis dem oxå. Han är inte ute efter mängden utan kvalitet. Tänk om jag kunde göra om alla tidigare ivf och göra dem hos honom istället. Dt hade varit en dröm, även om dt är mkt kontroller o prover. Kramar och ett jättegrattis till lille prinsen Poussin! Jag har läst alla inlägg men tyvärr inte kommenterat.