Snart lycklig: kram till dig
Holly: grattis:)
Hjärtefröjd: bra jobbat, du är värd semester nu:)
Själv har har prata med dr d. Han var mkt trevlig och jag tror jag förstod det mesta. Han tror att mitt immunförsvar angreper fostret mkt tidigt. Positivt är att jag lätt blir gravid och har åldern med mig. Han trodde inte mitt låga amh värde var orsaken till mina missfall inte heller dålig äggkvalite. Det som inte var så positivt är att jag aldrig känner symtom när jag är gravid eller någon förändring i kroppen. Han frågade om
svettningar om natten vilket faktiskt är mitt enda "symtom" när jag är gravid. Detta var inte bra om jag förstod det rätt. Och jag kan säga att igår natt svettades jag som bara den:( Han ville att jag skulle fundera om jag vill ha stöd denna graviditeten eller vänta och se och istället ta det från början nästa gång. Han sa att det är stor sannolikhet att detta blir ett missfall eftersom jag verka ha detta problem men det är också bättre odds om han är med från början nästa gång, två första veckorna är mkt viktiga och de hinner vi inte "rädda" nu. Jag tror jag väntar och behandla sj denna gång med fragmim, prog, trombyl och pred, blir det missfall blir det Athen och USA tester direkt. Jag kommer liksom inte hinna fixa någon som tar blodprover och sättet IL, har inte ens IL.
Lite kul var att dr d bad mig att bara skicka mail om det var nödvändigt då han läser men inte hinner svara på allt. Det har ju vi här fattat nu men bra att han säger åt nya patienter tycker jag.