Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Har mediciner över
Gonalf f
Humira x 2
Oraglutan
Pma mig vid intresse
Har mediciner över
Gonalf f
Humira x 2
Oraglutan
Pma mig vid intresse
Pink lily är det inte först efter födsel som sköldkörteln mäts och ev spelar roll på hjärnans tillväxt? De tar ju det provet på BB först. Jag tänker att bebis kanske tar det den behöver och att du blir "låg" på hormonet. Så är det ju inom näring mm och kanske även på det området?
Du har gjort vad du har kunnat och tyvärr har du mött personal inom vården med dålig kunskap. Hoppas inte det blir framtida problem för lilla pyret.
Nu ska jag ta om mitt tnf-a innan nästa steg. Tycker det verkar så krångligt att göra det här hemma, vad har ni för erfarenheter,??vågar man lita på att det kommer i väg i tid osv? Kommer FedEx och hämtar upp i alla städer tror inte vi har det distributionsföretsget där jag bor??
För mig så gick det att skicka med DHL kring jul men sen nästa sändning så fastnade det I tullen. Gissar de är lite hårdare nu I terrortider.
Då fick jag bli kund på fedex och beställa därigenom. Det kostade 1200 kr tror jag. Hur smidigt som helst. Bokade på morgonen jag lämnade blod, sen kom de och hämtade vid dörren. Det var framme I London nästa dag. Ska du skicka till Chicago är det nog ungefär samma + några timmar.
Lycka till.
[quote=76566959][quote-nick]mom2012 skrev 2016-04-25 11:26:51 följande:[/quote-nick]För mig så gick det att skicka med DHL kring jul men sen nästa sändning så fastnade det I tullen. Gissar de är lite hårdare nu I terrortider.
Då fick jag bli kund på fedex och beställa därigenom. Det kostade 1200 kr tror jag. Hur smidigt som helst. Bokade på morgonen jag lämnade blod, sen kom de och hämtade vid dörren. Det var framme I London nästa dag. Ska du skicka till Chicago är det nog ungefär samma + några timmar.
Lycka till.[/
Tack, tack för svar! hur blir jag kund på FedEx? Är det bara att gå in och regga sig på deras hemsida?
Å var ljuvligt aylak! Grattis! Förstår det är en stor lättnad! Jag hade Inga tankar på missfall när vi väntade vårt barn 2011 som föddes 2012. Vi hade tur att allt gick som på räls den gången. Hon är 4 år I dag och solen I mitt liv.
Aliiice referns för högre gränsen för TNF-a ligger på 30 på de tester Dr D gör, så 45 är högt, fast jag har sett tjejer som haft over 50 och 60 också I utländska trådar. En del blir bra hjälpta av Humira x 2 och en del har tagit flera månaders "paus" och medicinerat ner TNF-a med tex regelbundna intralipid-dropp. Förutsättningen är dock att man svarar bra på Intralipider.
Jag vet själv att Dr D varit restrektiv med Humira I mitt eget fall så han ordinerar det nog bara när han ser att det är bästa alternativet.
Slänger in en uppdatering av privat status också. Jag fick I tisdags tillbaka min sista eskimå, så nu är jag ruvare av en blastocyst. Denna tiden är sååå grymt svår att hantera, inget man själv kan påverka. 10 maj först är det testdag. Letar tecken varje dag på knip och hugg I tjejmagen men ingenting... ingen tempstegring heller som tyder på inplantation.
PinkLily du ger mig hopp!
Mom2012, lycka till håller tummarna! Jag kände bara lite surr en kort stund i ena bröstet morgonen efter insättn av blaston, och jag var lite svettig i armvecken den morgonen när jag vaknade oxå. Men, sedan inget förrän i vecka 8 tror jag det var. Nada. Efter världens skakigaste bussfärd genom Tjeckien en dag efter ET trodde jag därför att blaston lossnat, Men, hon höll sig kvar :) De är luriga, de små liven ;)
Spännande det du skriver om armvecken.
Jag känner fortfarande absolut ingenting. inte ens lite ömma bröst pga extra progesterone...
Idag upptäckte dock att jag hade störtflod av armsvett...2 timmar efter dusch och det rann så pass att jag behövde byta linnet under min tröja pga svettpölarna. Jättekonstigt. Det verkar också så att tarmen satt igång lite också från totalt förstoppad, vilket brukar betyda att progesterone är på väg ner... dvs. mens inom 2-3 dagar.
Frågan är om avsaknaden av immunreaktion är bra eller dåligt... hoppas på att få möjlighet att lämna HCG på blod i morgon eller onsdag.
Det har varit grekisk Långhelg från slutet av april till 4 maj.
Heystella - hur menar du med LAD tested och genomsitt 50%. Jag fick dem aldrig föklarade för mig men jag låg på Negativa sidan och efter LIT så blev testerna svagt positiva. Dock under 50%. Eller är det om man lägger ihop dem som det ska bli 50%? Hjälp =)
Efter LIT hamnade jag weak positive och så här:
Tcell IgM+ 1.5
Tcell IgG+ 35.7
B-Cell IgM 7,1
B-cell IgG 29.4
Någon här som gjort ivf med immunologisk support som inte fått mens efter ett ivf försök? Det hände mig och det är mkt märkligt. Kan det va att jag ej hade ägglossning trots LH stegring? Blev bara lite brunt crinone kladd men inget färskt blod och aldrig så pass att menskydd behövdes. Inte ens trosskydd. Hänt er?