Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Nära Kista
Nära Kista
Tack Stumpan, det blir Kina om vi blir godkända. Bida Er tid och förbered det som går. Man ska inte adoptera innan det känns som det enda rätta!
Nu återstår 10 påsar IL, progesteron och ev Levaxin. Tänk så många bebisar det kan bli!!!
Och Trombyl
Födda:
Gravida på naturlig väg:
Gravida genom IVF/FET:
Försöker på egen hand/alternativt i vänteläge:
Pågående IVF/"ruvare":
Avslutat immunbehandling utan resultat
* Angla (30 år): Aten i juni, immunterapi vid ET #12, tot 8ET/4FET/2MF - tot 19+2 embryon ---> väljer adoption
Tillbaks efter ännu en förlust när soc avslog vår adoptionsansökan så får en IVF bli vår nya plan. Jag trodde ju aldrig detta och saknar nu Prednisilon? Någon som akut kan "hjälpa"??? Ska börja redan nästa vecka Behöver också Fragmin. Någon som har kontakter i Grekland?
Ja, snälla ngn jag gav bort/sålde allt mitt ...
Jag fick samtal idag ... Enl Dr D ligger mina uSA prover normalt idag. Ungefär 20 dagar inna nGrekland så säger han att ngt har hänt för han ka nse en irritation. Då fick jag min bortfallsblödning av sprayen. Kan det vara det? Enl Dr D är mitt problem sköldkörteln. TSH ligger på 1,92 och T4 på 1,21.Min sköldkörtel är orolig och mycket irriterad men inte så "deep" irriterad. Den är problemet för den fungerar inte bra. Mina sköldkörtelantikroppar är relativt höga.
Jag skall nu var 3:e dag öka Levaxin dosen. Ta nytt FBC inkl TSH imorgon för at tsen antagligen få IL ganska så omgående. Efter ET skall höga doser Fragmin och Trombyl läggas till. Dr D tror att jag är en reaktivt person som kommer få en stark reaktion vid implantationen och då skall akut FBC tas för vidare ordinationer. Där kommer det att vara mycket kritiskt! Just nu var utifrån USA proverna en bra period för IVF även om viss irritation kunde ses.
Om jag då har detta, svarar jag då på IL?
50:1 w/ Intralipid 1.5 mg/ml 8,2%
25:1 w/ Intralipid 1.5 mg/ml 6,2%
50:1 13,2
25:1 11,2
CD3 90,4
CD19 7,0
CD56 2,5
CD19+cells,
CD5 5,7
Nu då Zin, går det bättre att läsa?