Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tråkigt att ni inte kommit framåt. AvaPeter sysslar inte lika mycket med immunproblem som Dr D och Dr Gorgy gör. De gör tex inte LIT-behandling som jag behövde. Så det beror på om ert problem är embryona eller immunförsvaret vilken klinik man bör vända sig till. Vi har gjort PGS på våra embryon men får ändå missfall med normala embryon, och alltså är mitt största problem nu immunförsvaret så därför har jag vänt mig till Dr Gorgy i London.
Ja, AvaPeter har ett garantipaket som kostar 250.000kr, då får man 4 insättningar med 1 blasto varje gång. Men alla blir inte beviljade deras garantipaket, tex Peewee blev inte beviljad det.
Skulle man lyckas på första försöket så får man inga embryon till frysen, utan då måste man börja om på ruta ett och göra om allt från början om man vill ha fler barn sen. Så det finns fördelar och nackdelar med allt. Men hoppas ni hittar nån lösning som fungerar för er.
Lycka till !
Jag kommer ta neupogen nästa insättning i St Petersburg så dom använder rätt mycket immunmedicin. Så är mina upplevelser på Ava Peter.