Lully Hill skrev 2012-09-04 20:35:03 följande:
Grattis Curly! Härligt! Ego - Något har hänt i min kropp nu efter förlossning och avslutad immunbehandling. Jag har fått så enormt ont i lederna. Jag kan knappt gå i trappor och att resa mig upp från golvet är en plåga. Jag går som jag är 90 år! Jag har ont överallt! Mest knän o höfter så jag stapplar fram när jag suttit ett tag. Men också ont i händer, handleder fötter mm. Det här har bara blivit värre o värre. Trodde det var överansträngning som skulle gå över. Ingen idé att maila Dr D om detta har jag tänkt. Måste i alla fall få hjälp av sjukvården med det hä
r.Nu väntar jag på en tid hos en reumatolog för att få en utredning Ps. Erik är de senaste dagarna bättre i magen så tillvaron börjar lugna ner sig. Kram från Lully
Fy sjutton, jag tycker verkligen du ska fråga dr D om detta - man måste ju alltid uppväga biverkningar😳 jag hoppas verkligen att det går över för dig🌺 Gällande kliniker i Finland så kollas det upp right now😃, det verkar som att AVA faktiskt skriver ut. Jag hade ett telemöte m dr Svend xx på fertilitestkliniken i köpenhamn gällande att vi skulle vilja prova ivf för att utesluta triploidgraviditet igen. Han ansåg inte att ivf var ett alternativ utan det är bara slumpmässigt o det är dumt att störa naturen. Jag berättade om våra provsvar från usa, nk cellerna, o han förstod problematiken. Han kände till att intralipider "det funkar" hjälper till vid förhöjda nk celler, dock kommer han inte skriva ut det. Jag fick tips om att Ryssland, Lettland o Finland skriver ut.....han påstår att det kan orsaka dödlighet, bl a ett fall han själv varit med om på intensiven??!! Någon annan som hört om detta? Jag har skrivit till tillverkaren o frågat - verkar märkligt att usa, canada, england o massor andra länder använder och rekommenderar il om det var så farligt? Drsvend rekommenderade oss högre dos av kortison istället, känns ju inte så bra med tanke på dig Lully Hill😥