Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Ngn nämnde ovan om man gm FBC kan tolka ev om ngt är på gång. Dr D berättade idag att dt inte bara var min symptom som gjorde att han vid förra IVF var säker på att en inplantation påbörjats. Han såg dt på FBC embryonas dag 8,5, när jag tog FBC. (Mina tidiga symptom då, trodde han var efterdyningar av äggplock....). Han lugnade mig lite idag o sa att så här tidigt känner man inget. Hugget m den strålande känslan RD 1 (embryonas 4:e dag) trodde han var att livmodern flyttade sig lite, men en tidig inplantation hade varit att föredra . Jag får försöka hålla mig lugn. Ni alla som lugnat mig med icke symptom trots graviditet, betyder lika mkt. Tack! Efter droppet fick jag lift med Dr D fr hotellet till Halandri metrostation. Så gulligt o snällt. Han frågade f övrigt om denna sida o hur han kunde hitta den! Han fick adressen, men har får nog svårt att förstå. Han tycker vi svenskar är fantastiska med våra frågor o hur insatta vi är. Han gillar det!!!!! Han är så stolt o glad f dem som lyckats bli gravida efter ha varit t honom. Jag sa att vi kallar honom "allas vår Dr D", och han log så sött. Han gillade även trådens rubrik/namn när jag förklarade den. Han har också besök fr Spanien, Italien, Albanien f att nämna några. Han hade under semestern varit i södra Greklabd i där var mkt svenskar. Han skämtade då om att han var med "my people".