Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Poussin: HCG bekräftade graviditet ;) nu ska det bara öka som det ska.. Imorrn är nästa milstolpe!
Poussin: HCG bekräftade graviditet ;) nu ska det bara öka som det ska.. Imorrn är nästa milstolpe!
Ja, har fått lite sömnproblem... Känns helt ok
Bra jobbat Holly!! Min vårdcentral fixar också det Jag får hela påsen på 250!
I denna tråd och inlägg #9694 finns summerat vad jag gjorde denna gång...
www.familjeliv.se/Forum-7-134/m54997047-970.html
Holly: vi håller på med en hemsida
Oj jösses vad länge, så bra!!
B leukocyter
B lemfocyter (type-differentiation)
b erythrocyter
haemoglobin
b thrombocyter
mcv
mch
mchc
Javisst är det blodstatus, eller Full Blood Count. Inget konstigt men det krävs ju remisser. Det är oftast inga längre väntetider, få en tid först av Dr D och boka sen!
Ungefär 1 gång i veckan har jag tagit dem.
Här verkar graviditeten ha avstannat, får svar på hcg i em. Får se vad Dr Ds åsikt blir och sen blir det fet i sommar, vi har 3 goingar i frysen På´t igen!!
Men snälla Angla, det finns ingen mirakelkur i denna värld och inga garantier för nåt. Dr D är ingen Dr Stork. Man kan behöva testa ett par gånger för att veta exakt vilken medicinering som behövs och Curly hade inte kört hela behandlingen eftersom hon blev spontangravid så du ska bara räkna mig. Du ska istället betänka att det var vårt bästa försök hittills och så här långt har vi aldrig kommit tidigare! Nu vet vi antagligen vad vi behöver nästa gång. Men det är människor vi har att göra med, inte robotar.