Solkattan skrev 2015-06-23 08:46:30 följande:
Snart lycklig: va snabbt tiden går! Tycker inte det var längesen som vi ruvade tillsammans. Håller med de andra ... Förlossningen är bara ett kort ögonblick ! När bebisen är ute så kommer det spela mindre roll. Nu kommer allt ske under väldigt kontrollerade former. Ingen stress över överbokat BB?
Har du slutat med alla mediciner nu ? Pred, il?
Så spännande att det är så nära nu ! Du mååååste titta in i tråden senare o berätta hur allt gått ... Lycka till !
Tack!
Ja, tiden har verkligen gått snabbt, särskilt på slutet. Ja, ni har alla rätt. Ju mer jag tänker på det, så är nog kejsarsnitt det bästa.
Har egentligen inte behövt IL på ett tag. Dr D har ändå satt in tre (tror jag) säkerhetsdropp. De tog jag visserligen ocksåflr ett tag sedan, så lugnt på den fronten. För länge sedan slutade jag med Progesteron, Östrogen samt Neupogen. För ett par veckor sedan slutade jag med Aspirin/(Trombyl), som tar ett tag innan den går ur kroppen. Jag har trappat ned Prednisolon till 12,5mg, men fick på order av dr D nu öka dosen till 20mg pga av min havandeskapsförgiftning. Klexan 6000 slutar jag med några dagar innan födsel, om det nu blir planerat och inte akut.
Lycka till när det blir dags för embryodonation!