Anonymochorolig18 skrev 2020-02-15 08:00:00 följande:
Hej
Är Olga att rekommendera även om man har lätt att bli gravid men får upprepade missfall i v6-8?
det har tagit lång tid för oss att salta börja förstå att vi nog behöver hjälp utomlands. har apc resistens heterozygot och äter fragmin,trombyl, prednisolon, lutinus (efter ägglossning) och levaxin.
har gjort serum mensblodtest och blivit behandlade.
anledningen till min fråga var att tidigare tipsade alla om dr D och serum - kanske pga trådens namn men senaste har jag sett många inlägg om att Olga är bättre än serum på hysto o spermiekoll - och att dr D inte hjälpt (jag äter dessutom de mediciner de flesta verkar få utskrivet)
är der värt att först försöka göra ett morfologi prov?
har också en undran om IVF kam hjälpa vid missfall och är isof IVF Falun att rekommendera eller skulle ni åka utomlands direkt?
Många frågor, hoppas någon orkar svara. främst nyfiken på om man bör välja Olga direkt ist för dr D/serum etc.
Skillnaden mellan om man självmedicinerar med mediciner i Sverige, och om man gör immunbehandling via Dr D, är att man under Dr Ds behandling tar olika blodprover regelbundet som han bestämmer och mailar resultaten till honom. Han tolkar provsvaren och styr hela behandlingen, dvs han talar om hur ofta man ska ta dropp, om man ska öka eller minska olika mediciner.
Det finns många här itråden som lyckats via Dr D. Men de flesta som lyckats har redan lämnat denna tråd.
Men du kan prata med Finee (om hon är kvar här nu?) Hon hade haft många missfall och tog sen hjälp av ivfFalun, men missfallen fortsatte.
Sen träffade jag på henne i en annan tråd (inte denna) där jag gav henne rådet att göra Mensblodtest, Hysto hos Serum och immunutredning hos Dr D. Hon gjorde det och har nu fått 2 barn tack vare Dr Ds immunsupport. Det första barnet med hjälp av ivfFalun och det andra barnet naturligt. Hon sa att hennes immunförsvar ibland krävde att hon fick ta flera dropp per vecka.
Om du inte får tag på henne här itråden, så gå bakåt itråden och läs hennes gamla inlägg. Tryck på Visa endast under ett av hennes gamla inlägg för att läsa alla hennes gamla inlägg direkt.
Lycka till.