tourist skrev 2021-11-04 12:17:46 följande:
Känner så mycket med dig när jag läser det här <3 Hur går det för dig? Ruvartiden är tung, man vill bara hoppa fram 9 månader och att allt ska ha gått bra. Känns det bättre efter att du fått dropp?
Vi var ner till Aten i somras. Hade lågt CD19, väldigt högt TNF och högt IFN. Började med Plaquenil och Letrozol + andra mediciner och förra månaden hade jag väldigt bra östrogen och två ägg för ägglossning. Ingen graviditet dock och har varit så ledsen. På det fick jag hem brev om att jag har cellförändringar och HPV- virus. Inte bästa förutsättningarna för att må toppen.
Hej!
Tack för omtanken. Usch, låter som tufft för dig. Att ändå försöka innebär ju något hopp. Att bara vänta på att få försöka kommer jag ihåg var så jobbigt på ett annat sätt. Hoppas du snart blir frisk!!!
Jag lever i väntan just nu... Fick ett bra HCG värde vid första blodprovet men är orolig att det inte stiger som det ska. Det märkliga är nämligen att jag trots bevis på ett hcg på 75 på BIM - 2 knappt fick utslag på gravstickan. 3 dagar senare tog jag nytt gravtest som var starkare men inte så starkt som jag hoppats på. Men känner samtidigt inte att jag kan lita på graviditetstesterna med tanke på det första supersvaga testet. Är orolig för avstannade graviditet nu och väntar på nytt blodprov om tre dagar. Har dock en hel del konstiga saker som händer i kroppen fortfarande så hoppas på att det går som det ska.
Nej, ruvning är inget för mig. Är alldeles för kontrollerande som människa tror jag. Kan liksom inte släppa det åt sitt öde liksom.