Lully - Mysigt att höra från dig och Lill-killen men tufft med kolik! Precis som fler skrivit här så har jag vänner som slutade med mjölk produkter och det hjälpte. Lycka till hos läkaren! ELAB - stort grattis till lyckat VUL! En dag i sänder! Håller tummarna att allt går finfint om 2v med! HOLLY & HJÄRTE - jag hade samma sak alla 3 grav m prednisolon, vaknade 2-3 gånger per natt och kissade och vid kl 04 så somnade jag sällan om... Försökte ta tupplurar på tåg och efter jobbet, för tror kroppen behöver sömnen mer än nånsin i början. Håller alla tummar för er båda❤! CICE - härligt m förbättring av FBC efter IL! JAM - finns inget exakt längd för Fertile XX, men brukar vara bra m 2-3 månader användning enl dr D. EGO - sprayar Synarela dag 10 idag men ingen skymt av nån blödning, inte minsta spottings.... Bara galet ont i brösten, har nån annan fått sen biverkningen? Inte ofta man längtar efter tant Röd... Men nu får hon gärna dansa in här😄 så jag får tider för menopur och ÄP... Tog FBC och första IL igår, så nu är vi igång igen😉. Kram alla❤❤❤