Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej alla och god fortsättning! Jag hoppas och tror att 2017 blir ett riktigt bebisår för oss alla!
Jag har lite frågor som jag tänkte höra med er om. Dels gäller det dr D och att få tag i honom. Har försökt sedan mitten av dec och mailat runt 4-5 mail men inget svar. Då det börjar näran sig ivf start och jag behöver mitt schema för mediciner snart så blir jag lite stressad (han vet om när jag ska köra), men vad jag läste här ovan är det tydligen vanligt att han är svårfångad så får väl vänta. Eller skulle ni ringa honom om ni var i mitt ställe?
Min nästa grej och som är mer akut är intralipd! Jag bor i finland och det är slut på hela partiet här (vi har ett annat apotekssystem där det är endast en aktör inom apoteksverksamhet i hela finland, ni har ju många olika i sverige). De hittar ingen info om när eller OM det kommer att komma mer, och jag behöver få tag i intralipid snarast. Har ringt runt till så många apotek att jag börjar bli uppgiven och även mailat falun som jag förstått använder intralipid men inget svar. Har någon av er intralipid att sälja??