Inte en Aten-bebis, men en liten tös tillkommen enligt lite liknande protokoll är född :) Jag har följt tråden och valde sen IVF Falun, som är öppna för både intralipider och koagulationsbehandlingar. Inte samma koll med provtagningar som Aten, men jag fick den behandling som behövdes i mitt fall.
Jag gjorde IVF i Falun, fick intralipiddropp utskrivet att ta hemma innan och efter ET och pos gravtest, i kombination med Predinisolon och Fragmin.
Fragminet fick jag ta fram till kejsarsnittet, Predinisolonet trappades ner tidigare.
De gjorde även en livmoderpriming (LEI) i cykeln före behandling och gav mig Prasteron 3 mån innan IVF för att maxa äggen. Och akupunktur före o efter ET gavs av en sköterska på kliniken.
Graviditeten blev delvis tuff, jag som sällan är sjuk annars fick borrelia, urinvägsinfektion, influensa, elakt virus i luftrören med akutintag och hyperemesis med droppinläggning. Hon hade en liten tillväxthämning, men växte sen ikapp.
Men ut kom en förtjusande liten tös, efter flera missfall och ett barn som dog i magen pga blodpropp i moderkakan.
Håller tummarna för alla kämpande hjältar härinne att det snart tar sig för alla.
Stort grattis Snart Lycklig, så underbart för dig!