Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hihi, nä... blodpropparna hoppar vi över tycker jag.
Har ni haft en telefonkonferens med läkaren än? Vilka blodprov i Sverige vill de att man ska ha tagit?
Hihi, nä... blodpropparna hoppar vi över tycker jag.
Har ni haft en telefonkonferens med läkaren än? Vilka blodprov i Sverige vill de att man ska ha tagit?
Aha, var tog du dessa prover? Tror knappt några av dessa finns med på remissen jag brukar få när jag ska ta blodprov...
Förresten, vad går man igenom under telefonkonferensen? Jag är verkligen inget vidare på att prata engelska (särskilt inte i telefon , så jag tror min man får ta huvudansvaret för den saken...
Får man veta innan besöket vad man bör köpa på apoteket? Och kan man göra det utan recept?
Prezolon och Clexane, är det kortison och blodförtunnande typ Fragmin?
Har någon av er behandlats med bara kortison, fragmin och/eller trombyl innan ni gick vidare med utredningen i Aten?
Vi är ju helt inne på att göra en utredning i Athen, men funderar på att göra ett försök med prednisolon innan dess (om vi lyckas få tag på det på något sätt...), för att se om det i sig kan ha någon verkan. Låter det knäppt?
Jag svarade Dr D på första informejlet för snart två veckor sedan, men efter det har jag inte fått något mer mejl. Brukar det ta sååå långt tid?
Ni som varit i Athen.. vad kostar en burk Prezolon 5mg/10mg i Grekland? Och hur många tabletter innehåller den?