Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Åhhh Zin
Du får lägga dig i hur mycket du vill
Jag tycker att det är bra att du ger oss här hemma i sthlm en liten spark i baken till andra alternativ.
I den här världen har man blivit helt pengablind. Trots att jag pluggar så har vi nog lagt ut över 200000kr de senaste 4 åren.
Hmmm jag funderar bara på vart man skulle kunna vända sig för att få infusionerna då vanliga VC vägrar befatta sig med sådant. På SH har de alltid en akutväska i samma rum och även om risken för att ngt ska hända är liten så tror jag att det är den som gör att VC inte vill ta sig an det oavsett om den är liten.
Jag vet inte hur de får IL men IVIG brukar blandas med koksalt
Tror att IL går ngt fortare men mina infusioner brukar ta mellan 2-3 timmar antar att det är för att de är lite nojjiga för hur jag ska reagera. De brukar sitta med mig de första 10-20 minutrarna bara för att dubbelkolla att man inte får ngn allergisk reaktion.
Ha ha
När jag gick på HS så ringde labb ner till min doc och undrade varför han ordinerat alla de där proverna och svaret hade blivit "Jag har en jobbig patient" med glimten i ögat. När jag sökte honom via sköterskorna så brukade de påtala att "det var värst vad jag sökte doc ofta". "Jaaa för att jag behöver diskutera beh med honom" brukade jag säga. Så jag känner väl igen mig med att vara hon den jobbiga bruden haha.
Men jag måste nog säga att du är strået vassare. Det roar mig
Kram vännen