Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Poussin, ring mig så kan jag förklara värden!
Poussin, ring mig så kan jag förklara värden!
Lycka till i Athen Curly!
Härligt Curly! Tveka inte att ringa Dr D om du undrar något! Han är väldigt hjälpsam! Lycka till!
Jag har också höga CD19+/CD5+ och jag behövde inte Gestone. Jag tror Dr D menar att dessa hålls nere med IL varför extra Progesteron inte behövs.
Myran, som Poussin skriver förmiddag är bäst! Sedan har han lunch mellan 12-13 och slutar 16.00!
Poussin, jag är i v 16+4. jag var på Sophiahemmet i går och då förberedde jag Annamaria på att du kommer att höra av dig snart! Du är sååå välkommen sa hon!
Zin, jag håller med! 3000 är egentligen vansinne! Men jag tycker det är svårt att ringa runt och "sälja" in att få hjälpen när jag misströstar redan när jag ringer! Jag har mött så mycket skepsis för min behandling! Hos BM, Gynakut, FVP folk mm. De ler lite, säger vad roligt för dig men stänger av! De noterar mina mediciner men VILL INTE befatta sig med det! Men en ihärdig person som är duktig på att prata kan nog få napp! Detta är Transfusionsmedicin, behövs inte remiss för sånt exempelvis?
Ja, de är trots allt bara människor på vårdgarantikansliet och (trevliga iaf här i Sthlm, inte på karolinska dock och de har ett eget vårdgarantikansli..) 'påminner' man dem om sig så lär man få snabbare hjälp än att inte ringa alls .
CurlyRed; jag har gjort HSG på Odenplan, tredje gången gillt eftersom varken min (dåvarande hemska gyn från Sophiahemmet, gynmottagningen..) eller röntgenläkaren lyckades få in kateter men på Odenplan var läkaren så professionell och bra. Kan hon har hetat Sharon?
Kostar det så mycket att få IL? Kostar det mindre om man har egen påse med?
Lully Hill; du har inte provat att få IL på husläkarmottagningen där du går hos S.O.? Han kunde ju iaf prata med personalen om det behövs..
ego; bestämde mig för att göra ett sista försök (innan IL) med prednisolon, sprayar men fortfarande ingen mens på spraydag 12..Hade hoppats kunna börja spruta nu i helgen men det lär inte gå. SUCK.