Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Det skulle jag tro, det går ju direkt ut i blodet. Sen kan det ju ta ett tag innan det landat för maxad effekt, vad vet jag.
Det skulle jag tro, det går ju direkt ut i blodet. Sen kan det ju ta ett tag innan det landat för maxad effekt, vad vet jag.
Förstår din oro, om man känner för mycket och/ eller för litet så tror man direkt att det skiter sig. Nojjig som man är. Tack sl, VUL i onsdags visade en sprattlande liten skrutt, sjukt kul!!! Hoppas så himla mycket att det är er tur nu!!!
Skulle önska att jag kunde göra något för dig!! Just den tiden innan man vet är nästan värst! Hur tänker du göra med blodprov/gravtest?
SL, jag tycker dr D har en övertro på tidiga symptom, försök koppla av att han "fiskar" efter graviditetstecken. Jag hävdar bestämt - och många har ju samma upplevelse - att man kan gå symptomlös de första veckorna. Hoppas så mkt för dig!!
Håller med föregående inlägg. .man måste inte ha tidiga symptom för att det ska gå vägen. .
Så spännande nu..tänker på dig ska du veta.
Kram
SL: Jag har totalt sett varit gravid 5 ggr. Innan testdag (BIM), har jag aldrig haft några symtom. Försök att ta det lugnt! Mys med din man ikväll! Jag håller mina tummar för dig! Kram!
Håller helt med! Tycker nästan bara det verkar stressande att diskutera så ingående redan nu...
Hej alla kära här inne.
Idag varvår testdag och det var ett solklart minus.
Vi gjorde fbc
Snart lycklig, hoppas verkligen att den lille fightern boar in sig ordentligt nu. För mig är det precis tvärt om, har jag inga eller ytterstfå känningar är det positivt men jag är skengravid varje månad med alla symptom man kan tänka sig och jag vet redan efter dag4-5 efter ÄL att det inte tagit sig! Nu håller vi alla tummar och tår! Zinfandel, jag äger trombyl också, är inte det bra?? Jag blandar kanske för mycket? Har inositol samma effekt som prasteron?? Ovh vilket är näst att äta? Kanske bra att testa inositiol med melatonin lite..... Fy, vad svårt allt detta är, hoppas verkligen inte att alla piller man stoppar i sig har motsatt effekt!
Ego: TD imorgon. Har ingen lust alls att ta blodprover imorgon, då jag är helt säker på negativt resultat. Inget påminner om förra ruvningen, absolut inga dragningar runt livmodern, det som gav mig hopp och var helt nytt för mig förra gången. Har bara ömma bröst som jag fick senare förra gången (närmare den tid hcg antagligen började gå ner), och som jag ibland brukar ha innan mens. Svettats som en gris, dag och natt, under helgen, men är ju fullproppad med immunmediciner, så vi kan ju inte tillsätta mera.
Det är bara att konstatera att vår "jättesatsning" inte gick ända in i mål. Har inte orkat ta ngt hemmatest.
Mycket ledsen.
Hej alla... Har varit borta från tråden och kommer nog fortsätta vara det ett tag. Mannen vill inte längre :( vi har tillfälligt gått i sär och så får vi se hur det blir längre fram. Jag är ändå glad över att jag gjort grekland och operationen och kände mig mer peppad än någonsin men tydligen var det inte samma känslor för sambon. Depp här, orkeslös och less. Kommer tillbaks när jag orkar och har något att skriva om. Blir det fortsatt isär blir det ju inga barnförsök heller så att säga, så då måste jag koppla bort det här. Ett medicinskåp fyllt med bredden och allt fixat för droppet och äntligen så allt var på plats så bara slog olyckan ner. Ensamstående? Vi får se.. Kram till er alla som kämpar, får negativa och positiva besked. Verkligen, ta hand om er.