• singhatjejen

Jag har upptäckt att jag har 2,5 i TSH... Inte tänkt på det tidigare och dr D har inte nämnt något.
    Han vill att jag äter Metformin, som jag började med tidigare när någon annan läkare felaktigt misstänkte PCO på mig. Men den tycks inte sänka TSH.
    Är det någon som händelsevis har lite Levaxin att sälja? Nu när jag äntligen är igång med sprutor och allt vill jag inte att det ska stupa på TSH.. Skäms

• singhatjejen

Tack Holly och twh för tipset! Har frågat min hemortsläkare nu, har inte fått svar men lät lite bångstyrigt så jag har tyvärr inte några större förhoppningar...
    Zin: haha! Bra jobbat, bra respons :P

• singhatjejen

Prickig: Den gången min son blev till fick jag ut bara fem ägg och endast ett var något att ha. Då blev han som sagt till. Andra gånger har jag fått ut både 11 och 12 och 13 och massor till frysen men inte har det hjälpt...
    Så din "dåliga" utdelning behöver inte betyda ett enda dugg Solig

Fick ut Levaxin idag trots allt! Kanske finns hopp för mänskligheten och läkarkåren trots allt Tungan ute

• singhatjejen

Går du in i vecka 11? Underbart!!
    Och ja, jag känner precis som ni twh och Tilda, man blir peppad, får hopp och kampvilja och framförallt massa ovärderlig info här. Som jag sagt tidigare: blir jag gravid igen är det inte bara tack vare dr Dimitri utan även tack vare all hjälp jag fått av alla i tråden :)

• singhatjejen

Zin: Tjoho! Vilka toppennyheter! Äntligen Solig Grattis!

Välkomna alla nya tjejer! Låter som ni kan ha nytta av en immunutredning allihop...
    vi börjar bli många nu... makalöst att svenska läkare bara fortsätter blunda. Att de inte skäms!

• singhatjejen

Mumwanna: skulle ta IL illa kvickt om jag var du... Håller tummarna för att du blir gravid och får behålla!

• singhatjejen

Ninninn: du kan absolut få ut pennys recept här , gäller bara att ha originalrecept med noggrann ordinering och gå gärna till ett apotek i ett invandrartätt område. De är troligtvis mer vana att hantera recept från andra länder. Lycka till!

• singhatjejen

Vilaa; gör ont i hela mig när jag läser om hur ditt barn dog i magen så nära födseln... Så fruktansvärt sorgligt och orättvist. Hoppas innerligt att du lyckas bli gravid och får behålla..

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!