Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Criss, vad tråkigt och jobbigt när vykeln lever eget liv.
Criss, vad tråkigt och jobbigt när vykeln lever eget liv.
21 rd 10
Iom att jag inte ens är i vecka 4 så är väl allt över 4 bra tänker jag. Och avsätt vad så kan ju vad som helst hända. Vad jag hittat på nätet så skall det i vecka 3 ligga på 4-50. Det viktigaste är ju en stegring from nu.
Fast som jag sa till en kollegaidag - de har nog förväxlat blodet, fel i analysen eller något annat högst troligt
Fick även nya FBC värden ... men dem fattar jag ju inte hur man skall tolka
Leukocyter 8,4 - 9,3 - 6,7
Basofila 0,0 - 0,0 - 0,0
Eosinofila 0,1 - 0,0 - 0,0
Erytrocyter 4,3 - 4,2 - 4,3
Lymfocyter 2,6 - 0,9 - 1,4
MCH 29 -29 - 29
MCHC 332 - 327 - 315
MCV 88 - 88 - 91
Monocyter 0,7 - 0,1 - 0,3
Neutrofila 4,9 - 8,3 - 4,9
Trombocyter 279 - 283 - 322
TSH 1,58 - ?
TPO 263 - ?
Pratat med Dr D som säger att det är bra men lite lågt han tror det ka ngå. IL snarast.
haha Zin, nopp krass och kall Men jag är glad bakom de realistiska tankarna som egentligen är resultatet av alla nitar hitills i livet.Stod där på VC och tittade snabbt efter HCG raden. Pekade åt maken och nja lite lågt men ja visst. Stackarn fattade inte alls ...
RD 2-3 Kraftiga känningar i äggstockar och livmoder även nattetid
RD 3-4 fortsätter inkl glansig flytning en dag
RD 5 känningarna avtar
RD 5-6 ngt illamående kvällstid, dödstrött, trött i svanken kvällstid, svårt att sova, drömmer
RD 7 och framåt tung i livmodern, irrar i ljumskarna, ilar i brösten, yrsel
Ok Zin så du skulle alltså glädjas och utgå ifrån det bästa menar du? Ikväll blir det IL här hemma. Sen måste jag ordna mer Pred och Fragmin.
Mja
Är ju 12:e gången aldrig förr har jag känng så här tydligt kan jag säga men försökt bortförklara allt
Ok, och om MF får man då tillbaks något? Måste man betala igen om man vill fortsätta med IL?