Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Härligt att höra att det går bra för dig😊 tar du fortfarande blodförtunnande och il?
Tar och fyller i lite mer info. :)
Födda:
Gravida på naturlig väg:
Gravida genom IVF/FET:
Försöker på egen hand/alternativt i vänteläge:
Pågående IVF/"ruvare":
Cice - Tack raring, bamsekram till dig också!
Hjärte - Jag slutade med clexane i v 12+0 enligt ordination från Dr D, men pred tar jag fortfarande varje dag.
Hjärte - Men usch vad jobbigt med droppet. :( Hur känns det nu?
Lully - Stackars lille Erik. :( Hoppas ni hittar något/någon som hjälper honom snart, förstår att det måste vara jobbigt att se honom ha ont. Stor kram till er
Cice - Hur går det för dig att få IL nu, du fick ju en sån jobbig reaktion i Aten?
Hjärte - Åh vad underbart, stort grattis!!! Kram!
TWH - Vi har gjort våra försök hos Carl von Linne i Uppsala och jag kan varmt rekommendera dem. Men de tror inte alls på immunologiska orsaker så ingen mening att ens nämna det. Jag körde Dr Ds behandling utan att berätta för dem och det blev ju ett fint resultat.
Lycka till på ÄP imorgon Curly, håller tummar och tår stenhårt!!! Ett steg närmare bebis vännen! KRAM
Curly - Grattis till fin skörd! :) Nu är det party i värmeskåpet! Håller alla tummar vi har. Kram!
Lully - Usch vad jobbigt. :( Hoppas läkaren har något klokt att säga, berätta gärna sen. Skönt ett lille Erik mår bättre! :)
Holly - Har själv tänkt tanken men inte hittat energin att fixa det. Om vi kan hjälpas åt att sammanställa infon så kan jag självklart uppdatera allt eftersom!
Zin - tack, du är helt fantastisk som samlat ihop all info!! Fixar uppdatering i helgen.
Curly - LYCKA TILL på ET imorgon! Två små pyren kommer att flytta in och vi håller tummarna stenhårt för att en eller gärna bägge stannar till i maj! Kram vännen