Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
![Skrattande Skrattande](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-laughing.gif)
SL: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Redan47, hur mkt progesteron tar du och vad exakt? Jag har ju bara tagit 3 st Utrogestan 200 mg per dag oralt och på eget bevåg lagt till progesteronkräm som jag smörjer på tunn hud. Prolaktin och östrogen hade gått upp, vilket är bra, men progesteronet var väldigt lågt, gått ned. Jag tog direkt och kompletterade med en Progesteron MIC vaginalt mitt på dagen idag (400 mg). D skrev bara att jag skulle höja Neupogen och fortsätta som tidigare med alla andra mediciner. Jag vill gärna få upp progesteronet, men vill ju inte chansa hejvilt. Jag vill inte heller tjata på D.
Skogsbruden, vad kul att du tittar in! Du har alltså Endo och har lyckats m immunbehandling? Wow, den första i tråden mig veterligen! Om du kan smita en stund till fr din man:) så får du gärna sammanfatta ditt framgångsrecept, dvs vad för behandling var det du fick när ni till slut lyckades? Har själv Endo och immunrelaterade problem och tar tacksamt emot lite inspiration:)! Grattis!
Ang östrogen plåster, zin; ser på guiden att 100mg plåster 2st =200mg . Hur ofta bytas? Behöver veta hur mkt som ska skrivas recept på. Måste EU recepten vara orginal? Får de vara utskrivna pdf ?
Tacksam för svar !
Läst just CFCs nyhetsbrev där de beskrev den japanska metoden som något för unga kvinnor med normala FSH och LH värden. Någon som testat denna metod?
Jag förstod det som att man kombinerar en pergo-kur med låg dos Puregon (eller liknande). Men det står inget om ägglossningshämmande preparat, ingår inte oralgutran eller nässpray under sprutperioden i denna metod?