Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Holly - har du tagit IL var 10:e dag ungefär?
Holly - har du tagit IL var 10:e dag ungefär?
Nu i veckan ska jag äntligen träffa min svenska läkare och berätta om denna behandling och se om hon stöttar de och går med på att skriva ut allt som behövs... Lite nervöst...
Idag var jag hos min läkare här hemma och berättade om Dr D och dess behandling och hoppades på att hon skulle skriva ut IL men det blev ett stort nej.
Hon sa att hade det funkat med IL hade läkarvården i sverige redan gett oss kvinnor detta?!
Criss00 - ja de var en gyn läkare. Nej de flesta här verkar fått en sådan reaktion och få ta tag i det själva. Denna läkare sa att det kan bli komplikationer och kan ge allergiska reaktioner av IL som hon inte ville ansvara för. Dessutom såg hon inte vad detta dropp skulle göra för hjälp mot immunförsvar på något vis.
Var ett tag sedan jag var inne här nu... Välkommen alla nya. Jag har ännu inte vågat ta IL igen efter den starka reaktionen min kropp fick när jag tog den första gången i grekland. Dr D har mailat och frågat hur jag vill gå vidare men jag vet inte om jag vågar ta det igen, är rädd att kroppen aka börja sticka igen som sist.. De höll på i sex veckor och lite känningar kvar och var såååå läskigt och obehagligt, kunde inte sova på nätterna av allt stickande. Jag kontaktade IL tillverkning och de sa att de kunde vara en sideffekt men hänvisdae till min läkare för mer hjälp och Dr D visste inte hur han skulle hamtera det. Hur hade ni gjort??
Cice - tack för stödet! TWH - har du tagit IL vid denna cykel fast detinte funkade??
TWH - börjar du på ny cykel nu när du ska prova att ta dropp tidigare?
Hjärte - jag fick med näsblod av trombyl...
Zin - ledsen att det inte funkar på dig, du har inte funderat på att göra kanske med surrogat utomlands?
TWH - hur har det gått för dig den här cykeln när du skulle börja med IL tidigare??
Jag får med mycket biverkningar av serpafar.. Svallningar och sover dåligt. Svettas och fryser om dagarna, huvudvärk. Nej jag valde att inte ta denna månad och det blev äl ändå som tur var.