Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag har Q10 Ubiquinol om någon önskar!
Jag har Q10 Ubiquinol om någon önskar!
Zwillinge, är det denna du menar?
www.topformula.se/article/eskimo3_pure_120_kap
Håller med, de är ju totalt förvirrande!! Som jag fattar det så efterfrågar han fish oil och dina kapslar innehåller 1000 mg/st. EPH & DHA är ganska lågt i de kapslarna, därför hade jag valt en annan sort eller tagit nån extra kapsel, som du ju redan gör.
Sånt där tycker jag ju är kul att nörda in på
Jag föredrar Active Care, den har blivit Bäst i Test, den är renast från miljögifter och innehåller bra värden av DHA/EPA, alltså mest Omega 3 för pengarna
www.apotea.se/active-care-omega-3-fiskolja-120-kapslar
Åhh Vilaa, när jag läser så känner jag att jag börjar hyperventilera och hysteriskt skratta om vartannat, vi har alla gått igenom hela den apparaten och tydligen har inget förändrats under dessa år Tänk om de istället kanske skulle börja fundera över hur det kommer sig att fler och fler säker sig utomlands och kommer hem med önskemålet..?!? Jag har också valt Katts linje på sistone och gör behandlingarna utomlands så jag slipper ta fajten….. Tipset som brukar vara det som sätter fart är att påtala smärta, smärta och återigen smärta. Här i Skåne finns annars "privatprivatprivatkliniker" där man faktiskt kan beställa tid för sånt här men det är väldigt dyrt och då känner jag att man lika gärna kan åka till Dr D eller Dr Fiodina, där hysteron förresten kostar €700. På CFC kostar den 3000 DKK tror jag det var men där gör de inget mer än att gå in med kamera. Jag kan bara råda dig att utöka ditt upptagningsområde och ringa ringa ringa. Lycka till goa Vilaa
Pink Lilly: det är samme läkare som för ett par veckor sedan i en IVF-chat svarade att han inte kan något om endo, han är ju inte gyn…. Men ja, det vore intressant att läsa om det finns något resultat nu Och ditt tips där om vad nästa nummer ska handla om är jäääätteintressant, Bling ska vi hänga på där…? (vi har ju både en skrivelse och nu den grymma youtube-filmen klara )