Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Vilaa skrev 2014-04-16 23:19:23 följande:
Alltså nu var ju inte min sambo med när vi pratade men i mitt fall så tror han inte på det bara, alltså immungrejen, eller kanske att det är fel på immunförsvaret men han tror inte det finns någon hjälp att få. Och sen att det verkar underligt att resa till någon okännd i grekland..typ vad vet jag om denna doktor egentligen förutom att några tjejer på internet tycker han är bra? Själv har jag mest varit orolig för att liksom bli mer lurad kring massa pengar liksom,men i mitt samtal idag så var det ingen stress att boka in sig, inget tjat om när jag skulle komma eller så som jag typ föreställt mig, och hyston sa han ju som sagt att jag sparar pengar på att göra hemma.. Och sen som andra sagt, att han frågade mig om mina missfall, att jag fick beskriva alla.. Jag vet inte till hur många läkare jag släpat med mig ett papper med en kort historia om när och vilken vecka jag fått missfall i och ingen har velat titta eller läsa det... Sånt som att jag sett foster med hjärtslag flera gånger för att sedan sluta tycker jag iallafall är intressant information... Sen pratade han om att immunförsvaret är som en pendel liksom, ibland mer extremt (förenklat) och det är därför enligt honom jag ibland kan ha gått så långt som till vecka 15 (bättre immunförutsättning just då)ibland bara vecka 5 (extra agressivt då) alltså och jag vet inte om det här är den sanna faktan men det är en teori iallafall, inte bara "jaha, vad konstigt"