• myran6801

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Strumpan81, tusen tack för info. Jag har fått ordinerat 10 mg per dag fr cd1 till v10 vid ev graviditet. Men ingen info om jag skulle ta hela dosen på morgonen eller ej.

Har ni andra oxå delat upp dosen morgon och kväll?

• myran6801

Då försöker jag igen!!!!!
    Mina inlägg kom inte fram!

Tusen tack för info och lycka till hälsningar! Ni är så fina! Kram

• myran6801

En fråga, är det ngn som vet vilka doser man bör äta av omega 3? Är det ok att ta det tillsammans med pred, trombyl mm?

• myran6801

Strumpan81, tack för svar. Jag bävar lite för detta ÄD Fet för det är så mkt mediciner o vitaminer att hålla reda på. Förutom pred, trombyl, folsyra, fragmin och omega 3 så är det ju progynon (3ggr om dagen) och progesteron.
    Hur ska jag komma ihåg allt!

• myran6801

Vila, Peny kan skicka medicin både per post och FexEx. Vi valde posten för att undvika strul med tullen. Det tog bara ett par dagar, hur smidigt som helst. Fråga Peny om din sambo kan kombinera sina mediciner med antibiotikan. Jag har frågat henne om sånt och om jag kunde ta den sorten hon rekommenderade då jag är allergisk.
    Lycka till!

• myran6801

Vilaa, jag tror inte man får ta in medicin själv men är inte söker därför bad jag Serum skicka per post. Det gick bra. Vi betalade 40 euro för medicin (20 dgrs kur) och porto.
    Du behöver inte vara orolig för att det är ngt konstigt med medicinen, den ligger i förpackningen från tillverkaren. Lycka till!

• myran6801

Vilaa, vi åt mot hidden C men nu har jag beställt en ny kur antibiotika för att ta innan ÄD Fet. Ska äta en kur fr cd1 till ET enligt ordination fr Peny. Eftersom kliniken i Spanien och min hemma Gyn inte tror på det här med att hidden C kan påverka har jag tagit saken i egna händer och tagit hjälp av Peny.

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!