Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Onelife, det ser mkt positivt ut, allt går i rätt riktning, härligt😄 isadora, håller med föregående, ta ledigt dagen efter också.
Onelife, det ser mkt positivt ut, allt går i rätt riktning, härligt😄 isadora, håller med föregående, ta ledigt dagen efter också.
Grattis Zwillinge, fortsätt med progesteronet och albylen precis som Che skriver, det kan inte göra ngt värre om du har immunproblem.
Vilaa och Stumpan, fy vad orättvist livet är. Ett kämpande leder till ett annat kämpande. Stor kram🌺
För ett tag sedan så diskuterade vi DQ alpha, tror det var du April som undrade om detta. Dr D är övertygad om att matchande DQ var vårt problem. Vi kommer att testa oss för att se om vi har matchande DQ om vi gör syskonförsök. Jag hittade en bra artikel om detta som beskriver problemet ganska enkelt. Enligt denna artikel så är de par med matchande DQ och därmed förhöjda cd56 de mest svårbehandlade patienterna. Att vi ändå har lyckats (jag hade MKT förhöjda cd56). borde ge hopp till fler här i tråden. Här är länken haveababy.com/fertility-information/ivf-authority/dq-alpha-matching-in-ivf-controversy/
Che, precis som Skogsbruden skriver så trappade jag ned 1,25 i veckan. Du har rätt att få kejsarsnitt, hör av dig om det blir problem. Tveka inte utan säg att du har bestämt dig för snitt och att du har skäl till detta. April, jag hör av mig, tar nog proven snart - jag går via Dimitri då, vill du det också?
Jag slänger in en fråga här som inte hör hemma i immunspåret men vet att det finns så kunniga tjejer när det gäller utländska kliniker, så hoppas det går bra. En kompis till mig är 40 år o. Har fått bröstcancer. Hon vill ha barn och ska snart börja m medicinerna, vet ni ngn utländsk klinik, för man får väl ingen hjälp i Sverige i den åldern?, som kan hjälpa till m att frysa ägg? Hon är singel. Tacksam för svar från er kunniga🌺
Det vore ju inte orimligt att tro att hon behöver immunbehandling i samband m ivf.
Tack för era svar! Jag har lagt en fråga till Dimitri. Jag tror hon absolut vill åka utomlands, hon kanske t o m måste. Spännande artikel. Tack igen🌺