LadyMaria skrev 2017-07-27 11:33:15 följande:
Okej, va bra. Tack för er info! =)
Har nån av er erfarenhet av Neupogen? ska ta detta från behandlings start som injektion varje dag och en förpackning kostar 4.000kr och det är bara 5st i den!!! kommer behöva i flera veckor så det blir ju huur dyrt som helst. Plus alla andra mediciner, men dem är ju inte riktigt lika dyra.
Någon som vet nån svensk läkare som är samarbetsvillig och skriver ut på recept?
Hej,
Neurologen börjar jag med 15 dagar innan, halv flaska om dagen. Efter transfer tog jag en hel flaska i tre dagar. Sen tillbaka till en halv flaska. Det kostar ca 10800:- för 15 flaskor.
Lycka till.
LadyMaria skrev 2017-07-27 12:53:12 följande:
Har du dem som man blandar själv som är ampuller? Eller har du dem som är förfylld injektion?
Blev det någon skillnad på resultatet när du använt Neupogen? För min del vill han att äggen ska bli bättre och hålla immunförsvaret lugnt. Jag får oftast runt 16 ägg ut men det är bara runt 3 som kan användas.
Jag har haft ampuller som du stoppar i en spruta och drar upp innehållet i.
För min del har det inte gått bra trots Neupogen. Andra är med Neupogen, förra gången hade jag 25 i hcg på testdag men <2 två dagar senare. Testade hemma igår och inte gravid denna gång heller. Ska lämna blodprov imorgon men hoppet är ute.
Jag tror att mitt progesteron var för dåligt vid insättning. På måndagen hade jag 14 hos d och insättning 4. Det är inte samma referensvärden som i Sverige. Testade progesteronet i måndags hemma och hade bara 29 fast jag tagit utrogest vaginalt med 3-5 timmar mellan gångerna. Vet inte hur jag ska lyckas få upp värdet.
Kram