Cecam skrev 2013-09-05 12:58:01 följande:
Hej igen Cathy,
Jag ska försöka ta reda på vad hon hette, det var över 1,5 år sedan jag och min man var på utredning och vi blev tilldelade henne, så ingen jag brukar gå till. Träffade henne bara en gång innan vi blev slussade vidare för IVF-behandling.
Blev lite nyfiken, du skriver att det tog två år till att få ett plus, var det efter att du varit nere i Aten? Hur har det gått för dig och har du varit där fler gånger?
Tack för tipset, misslyckas vårt sista försök nu så kommer vi definitivt ta oss utomlands.
Hej igen, toppen om du får reda på vad hon hette. Vi har inte alltför många gynekologer som vill tro på immunproblem...Jag blev gravid på första ivf försöket men fick missfall. Det var 2011. Vi hann göra ett antal ivf:er efter det innan vi plötsligt blev spontant gravida i år. Hos Dr D har jag varit en gång, förra sommaren och därefter började jag med IL...Om du har märkliga symptom (t ex svettningar, värk i armar) efter återföringarna (med fina embryon) så skulle jag inte vänta med att åka utomlands.