Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Tack, vad bra! Då är det mintgrön och inte mörkgrön då. De ska inte centrifugeras, eller hur?
Tack, vad bra! Då är det mintgrön och inte mörkgrön då. De ska inte centrifugeras, eller hur?
Hej om man åker ner till Grekland och vill ta med sig mediciner som kräver kylskåp hur gör man då ? Har ni haft nån kylväska med er ? Hur får man igenom det på flygplatsen?
Hej jag har 10 påsar × 100 ml intralipid om någon är intresserad. De går ut i februari 2017.
Marie i Stockholm skriver hon ut mediciner utan att man behöver besöka henne? Tänkte om jag inte får utskrivet härifrån göteborg så kanske man kan få från henne.
På serum fick jag en Ice pack på köpet till medicinerna. Sen fick jag ett intyg att visa på flygplatsen. Har dock aldrig fått visa eller haft problem. Men skönt att ha! Dröjer det mellan hemresa och ditt köp av mediciner så har jag utnyttjat hotellet för att ha medicin i kyl och frysa om Ice pack. Det funkar fint.
Hej kan man ta inositol och ubiquinol samtidig?
Ja, det gör jag. Rek fr dr D :)!
Jag försöker inboxa men kommer inte in på din sida :)
Söker också Femanest (eller likvärdigt preparat) , Lutinus/Urogestan/Crinone(eller motsvarande) och intalipider.
Det gör inget om det är dåliga/lite utgångna datum .
Hej är det någon här inne som går på serum i Aten ?
Någon som gjort äggdonation hos dem ?
Vi lyckades bara få 2 blastocyster till frysen av 8 ägg som donatorn lyckades få fram. Befruktades med makens spermier.
Känns väldigt lite att få. Kostar ju 6000 euro.
Hej om någon är i behov av intralipid så har jag flera stycken.
Hej jag har 6 sprutor clexane som går ut i februari 2018 någon som behöver ?
Hej jag har intralipid, clexane och lutinus om någon behöver.
Hej jag har intralipid, lutinus och fragmin om någon behöver.
Hej jag har lite mediciner över. om någon är intresserad skicka mig ett meddelande.