Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Jag handlade också på vitalfoodstore och fick hem flaskorna utan krångel!
Zin jag känner precis som Poussin på mig att det är din tur nu!
Poussin hur mår du? Allt väl med magen?
Jag handlade också på vitalfoodstore och fick hem flaskorna utan krångel!
Zin jag känner precis som Poussin på mig att det är din tur nu!
Poussin hur mår du? Allt väl med magen?
Jag mailade mina FBC värden till Dr D i torsdags förra veckan. Han har ännu inte svarat!!
Dåligt!! han verkar ha för många patienter nu! Eller så beror det på att jag också bad honom att skicka IL eller ett recept på IL. Det är andra gången som jag mailar om det och han ignorerade just denna frågan i mitt förra mail också. jag börjar få panik!! Jag ska ha IL den 14 maj och vet inte hur ajg ska få fatt i en påse!
Poussin- Vi mår bra! Idag är det så där dock. Fötterna har börjat svullna och jag är jättetrött!! Men ajg ahr varit ute två kvällar i rad och det sätter sina spår. Inte sent men det räcker! Igår firade jag och maken 10 årig bröllopsdag och var ute och åt lite gott! Lycka till med KUB!
Nu har jag fått svar från Dr D. Jag skickade en försiktig påminnelse. Han säger att han kan skicka mig några påsar. Får ser om de kommer fram.
Zin, skönt att du blivit lite lugnad av Dr D. Är det mycket som de rusat? Jag har för mig att Dr D nämnt att en reaktion är ett gott tecken. Sedan är det så klart viktigt att ha det under kontroll.
Hurra!!!! Zin- grattis!!!
Kramar
Jam08, japp det var vad jag betalade! Jag fick betala tull också, ca 250 kr.