• Bumpy

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Hej!

Jag hoppas att ni tycker att det är okej att jag postar i denna tråden, annars tar jag givetvis bort inlägget :)

Jag har läst igenom denna tråd i syfte att lära mig mer om IVF och vill skicka all styrka och kärlek till er som kämpar med att bli föräldrar.

Vet att det är många som känner sig ensamma och isolerade under denna process. Jag jobbar på ett företag startat av mina kollegor som själva kämpar med ofrivillig barnlöshet och som har utvecklat en app för att stödja människor genom sin fertilitetsresa. 

Jag undrar om någon av er som skriver i denna tråd skulle vara intresserade av att ställa upp som fokusgrupp i syfte att förbättra stödet som finns för personer som vill bli föräldrar och som genomgår en fertilitetsresa. Vill understryka att detta inte är för att marknadsföra vår app eller företag, utan snarare för att förstå vår målgrupp ännu bättre och i slutändan kunna erbjuda det bästa möjliga stödet till personer som genomgår olika fertilitetsprocesser. Vårt mål är att ingen ska känna sig ensam.

Skulle detta vara av intresse eller om någon ev er vill veta mer får ni hemskt gärna maila mig på [email protected]

Stort lycka till till er som kämpar, jag hoppas helhjärtat att ni alla snart är i mål <3

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!