• nomic

Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!

Hej!

Blev tipsad om den här tråden i 35+, tack för det! Vilken enorm kunskap det finns bland er! Måste såklart också stämma in i det som alla som kikar in här skriver - superimponerad av er inställning, ert driv och er styrka {#emotions_dlg.flower}

Har försökt läsa in mig på tråden och lärt mig massor. Inte läst Beer-boken men den är beställd. Kort om min historia: gjort tre IVF (icsi) på grund av manlig faktor (simförmåga). Allt har gått "tekniskt" bra varje gång med många ägg och fin kvalitet. Tidigt mf första gången sedan ingenting, läkarna kan inte se någon anledning och vi får alltid köra på med exakt samma behandling (idag har jag dock fått ett plus på td men jag blöder väldigt mycket och har gjort det i flera dagar så jag räknar med att det inte är något).

Har alltid varit glad över mitt starka immunförsvar, har ingen sjukdag och har helt enkelt aldrig varit sjuk i vuxen ålder. Har dock aldrig tidigare insett att det skulle kunna innebära problem när det gäller att bli gravid. Helt klart en ögonöppnare!

Ska läsa på lite mer innan jag ställer massor av frågor. Vill bara kolla en sak: är det någon skillnad på de tester som man kan göra i London och de som görs i Aten? Inte läst om så många som valt London, varför?

Svar på tråden Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!