Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej tjejer,
Vill gärna vara med på denna tråd oxå.
Kram
Hej tjejer,
Vill gärna vara med på denna tråd oxå.
Kram
Hej tjejer,
Har vart borta ett tag och sen vart i Göteborg 1 vecka och träffat gamla kompisar. Det var skönt och trevlig
Nu e jag tebax igen
Hoppas alla här mår bra, ska försöka att läsa lite vart efter och hinna ikapp vad som har hänt hos er.
Vi kommer att ha lite renoveringar hemma från och med tisdag. En lite del (40 m2)i källarvåningen som ska bli 1 rum och kokvrå som ska hyras ut från och med Sep. Alltså lite såna projekt som är "ytlig" för att tänka på nåt annat som egentligen har inget betydelse! Själen behöver ju nåt annat!
Undrar om nån här på tråden använder Fertile xx samtidig med DHEA?
Mina Fertile har kommit hem.
Vet nån om det är Ok att ta båda samtidig?
Ha en bra dag tjejer och kram
Snart L. styrkekramar till dig, lider med dig :( hoppas dem hittar orsaken i Aten och åtgärdar med nästa försök♥
Intressanta inlägg idag! Snart L. och Zin jag är imponerad av er kamp "Tummen upp"! Själv hostar (ont i halsen och brösten) huvudvärk, rinner från näsan och nyser... kommer absolut inte ihåg när jag var förkyld sist!?! Knappt 1 vecka jag har börjat med kortison 5-10 mg.
TWH, önskade jag kunde svara "JA" på din fråga men nej.
Anemon, hur är det? Hur gick det hos Claes? Du får inboxa mig om du vill.
Skulle ha börjat med spray på torsdag men fick mens idag CD18:( Läkaren tycker vi börjar redan nu med sprutor och struntar i nedreglering då min mens är mycket oregelbunden och vi har bara skjutit på behandlingen!