Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
hejsan de är mig som Moratösen pratar om :(
hejsan de är mig som Moratösen pratar om :(
Ja vet inte vart ja ska börga ,, de började med att ja fick en knöl på högra sidan för 4 år sedan ,, då ja gick till läkare å vela kolla upp mig .. då ja var tsm med en man som har en sjukdom som heter charles syndrome ,, alltså extremnt svårt å bli pappa så ja vart orolig , med tanke på att min mens hadde inte kommit på 6 månader ,, men läkaren ignorerade mig å sa de är normalt , de är lugnt åk hem å ta alvedon så ska de bli bra ,, för du har väll inte varit ortogen :O ,, ja vart ledsen arg men drogs med smärtan i TRE år .. tillslut så orkade ja inge mera under som tre åren så sökte vi hjälp för inseminering ,, å fick igenom de , men MEN ägglossning måste ju komma vilket inte vela , (förklaring vf kommer längre fram) .. iaf , så donator vart klart å vi väntade ,, i slutet av november 2010 så fick ja sånna krämper så man vek ihop sig .. fick åka till bergby hällso central,, hadde en mage som en 5månaders graviditet, fick träffa läkare som ja inte vill nämna namn på. hon sa att ja måste ju vara gravid för nå canser kan ju inte drabba mig neeeeej då,, ja sa DE GÅR INTE mannen kan inte bli pappa ,, så säger kvinnan DU HAR VÄLL VARIT OTROGEN :O .. ja vart arg å ledsen , å mena på vf i helvete skulle ja de ,, WTF , efter SJU grav test så sa hon nä men du är ju inte gravid ,, no skitt shörlock, så sa dom *ahaaa* förstorad urinblåsa , men hallå är ja missbildad den sitter ju på HÖGER sida inte på mitten och haha i tre år .. skulle inte tro de ,, iaf så mätte dom vättske mängden å fick fram 650 nånting, de var iaf EXTREMNT mycke ,, i 20 min höll dom på å skulle ha i en kateter ,, ja blödde å hadde ont ,, och min mens fick för sig å komma oxå .. yay nott. när dom väl lyckades med att få in katetern så komm de 2 ml .. vilket inte var myyycket ,, hon skickade remiss till gävle akuten ,, MEN ja fick ta mig dit bäst ja ville :O .. med kateter ,, ja fick ju ringa efter karln, väl kom dit så fick ja vänta ont som fan å med kateter ,, :( .. fick ta blod prov å dom var förvånade att ja hadde kateter ,, så den tog dom ut ,, fick ta ultraljud ,, å då såg dom en stor cycta på som då var 13 cm lång å såg ut som ett stort ägg. vart hem skickad å fick sen tid i dec , å fick göra en ny ultraljud, å fick ta 8 rör blod ,, då var den 14cm , fick tid till datormografi den 13 december , å då fick ja reda på att de är cancer ja har fått ,, :( .. fick operation den 27dec ,, å den var då 17 cm såg ut som en amerikansk fotboll ,, hela högra äggstocken fick tas bort ,, ända sen dess så har ja kämpat för å få bli mamma .. å ja MÅSTE bli de snarast för cycterna kommer å går hela tiden .. å dom är orolig att de kan gå mot livmoder ,, de tog slut nu mellan mig å mannen i februari, å ja är tsm med Anja min underbara flickvänn ..
nu har ni fått min livs historia hoppas ni kan hjälpa mig mvh katarina
nej inge cellgifter för de försvann med tumören , dom hittar ingen förklaring med cycterna