Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
Hej!
Jag hoppar in i den här tråden om det är ok utifrån att jag går hos Penny, Serum och att jag grubblar på immunologivärlden fortfarande. Ursäkta korkade frågor men jag vill höra vad ni tror om det här
Men först kan jag rekommendera www.titania.gr om man vill bo mycket fräscht och billigt. 450 spänn natten. Det är ett affärshotell som visserligen ligger en bit ifrån kliniken och en del kan säkert tycka att Omonia (andra stationen fr Syntagma) är ett sjaskigt område - men jag har lärt mig att det beror på vilket håll man går åt när man kommer med tunnelbanan. Jag var jätteskeptisk när sambon hade bokat det eftersom vi bott i skumkvarter på ett trist hotell i just Omonia på vår första resa. Men oj vad jag blev nöjd när jag klev in i en jättemarmor reception och fräscha rum! Jag stormtrivdes! Och blev gravid så det stänkte om det (3 stycken....men det är en annan historia ) En sökmotor värd att använda är www.trivago.se
Nu till mina funderingar. Jag har blivit rekommenderad att göra lite immunoligska tester hos en Dr Econoumus såsom "NK population test and immunophenotype" och sedan förmodat sättas på intralipider. Och nu undrar jag, när sådana har tester görs, skickar man alltid till Chicago för analys? Jag får en känsla av att det här är något annat utifrån kostnaden som hon anger. Hur många tillfällen behöver man? Penny verkar vid äggdonationation köra typ 2 före transfer och en efter, Någon som vet? Har också läst mig till här på forumet att Penny kan tänka sig att skicka intralipider? Vad handlar det om för pengar? Det verkar som om det varierar hur villiga svenska läkare är att hjälpa till med droppet, Christinakliniken verkar positiva - stämmer det? Vad riskerar en sjuksköterska om jag skulle be någon av mina vänner att göra det? Förstår om ni tycker jag verkar pengafixerad men jag har mina skäl
Ha det gott så länge alla kämpar!