PrimitivMan skrev 2012-01-15 12:04:08 följande:
Tror du inte att det där (dvs att du hellre har sex än låter honom slicka dig) är att du är rädd att han skall tycka du smakar/luktar illa och därför hellre gör det med någon som du vet accepterar och gillar dig oavsett om du skulle lukta/smaka illa?
Det är lite det jag menar med att villkorslöst acceptera sin partner. Att sådant liksom inte har någon betydelse.
För den delen har jag dess bättre ännu inte varit med någon som jag tyckt smakat/luktat illa så ni kan sluta noja er om det kvinnor

.
Jag tror du är ute och cyklar fel. Eller för min del är du det iaf. Det är helt klart mer intimt att bli slickad än att suga en kuk, för min del då. Det har inget att göra med någon oro för lukt eller annat, utan är en grej i huvudet. För det krävs en form av tillit och det kan iaf inte jag uppbåda för nån random snubbe bara för att man är attraherade av varandra.
Jag har dessutom aldrig nojjat mig över det, jag vet precis hur mitt kön smakar, sen är jag såklart på det klara med att de blir en smak och doft förändring ju kåtare man är, vad man ätit, hur man ligger i hormoncykeln osv, men det har aldrig oroat mig direkt heller.