• Mimmlas

Vad är mest intimt för dig?

Har funderat lite på det här ett tag nu, många som tycker olika.

Jag funderar på vad ni tycker är mest intimt.
    Många yngre tycker ju inte att oralsex är sex tex. Att det är steget efter att hångla, medans äldre har en tendens att tycka tvärt om.

Så vad tycker du, och varför? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad är mest intimt för dig?
  • Kimmice

Oralsex är mer intimt för mig. Men vet inte varför. På något vis borde det ju egentligen vara större att släppa in någon där nere än att ta dem i munnen.
    Men tror det är för att när jag var yngre blev jag nästan tvingad till att suga av en kille, när jag inte ville. Vilket väckte lite motvilja i mig.
    Så oralsex ger jag bara någon som verkligen betyder något för mig. :)
    Knulla mig kan vem som helst få göra. ;)
    Nej, men det är inte riktigt lika intimt för mig.

• HäckHäxan
    PrimitivMan skrev 2012-01-15 12:04:08 följande:
    Tror du inte att det där (dvs att du hellre har sex än låter honom slicka dig) är att du är rädd att han skall tycka du smakar/luktar illa och därför hellre gör det med någon som du vet accepterar och gillar dig oavsett om du skulle lukta/smaka illa?

Det är lite det jag menar med att villkorslöst acceptera sin partner. Att sådant liksom inte har någon betydelse.

För den delen har jag dess bättre ännu inte varit med någon som jag tyckt smakat/luktat illa så ni kan sluta noja er om det kvinnor .
    Jag tror du är ute och cyklar fel. Eller för min del är du det iaf. Det är helt klart mer intimt att bli slickad än att suga en kuk, för min del då. Det har inget att göra med någon oro för lukt eller annat, utan är en grej i huvudet. För det krävs en form av tillit och det kan iaf inte jag uppbåda för nån random snubbe bara för att man är attraherade av varandra.

Jag har dessutom aldrig nojjat mig över det, jag vet precis hur mitt kön smakar, sen är jag såklart på det klara med att de blir en smak och doft förändring ju kåtare man är, vad man ätit, hur man ligger i hormoncykeln osv, men det har aldrig oroat mig direkt heller.
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • Mimmlas
    HäxanSurtant skrev 2012-01-15 12:05:52 följande:
    Mkt nu blir jag tvungen att suga på den ett tag och rannsaka mitt inre innan jag röstar
    Jag tycker att det är väldigt mycket intimare att ge oralsex. Det är total underkastelse för mig.
    Samlag är för mig kontroll.
    Jag har mer distans till mitt underliv antar jag. Munnen är helig och underlivet är njutning för egen vinning många gånger ^^ 
  • Mimmlas
    HäxanSurtant skrev 2012-01-15 12:10:05 följande:
    Jag tror du är ute och cyklar fel. Eller för min del är du det iaf. Det är helt klart mer intimt att bli slickad än att suga en kuk, för min del då. Det har inget att göra med någon oro för lukt eller annat, utan är en grej i huvudet. För det krävs en form av tillit och det kan iaf inte jag uppbåda för nån random snubbe bara för att man är attraherade av varandra.

Jag har dessutom aldrig nojjat mig över det, jag vet precis hur mitt kön smakar, sen är jag såklart på det klara med att de blir en smak och doft förändring ju kåtare man är, vad man ätit, hur man ligger i hormoncykeln osv, men det har aldrig oroat mig direkt heller.
    Håller med, förstår faktiskt inte hur killar vågar släppa till så enkelt med att stoppa kuken bland massa vassa tänder :P Skulle kunna sluta riktigt illa om man har otur.

Killar går ju igång på doften många gånger också, bara man är ren vilket man oftast är så är det ju lugnt. 
  • PrimitivMan
    HäxanSurtant skrev 2012-01-15 12:10:05 följande:

Jag förstår inte varför det skulle krävas mer tillit att bli slickad än andra aktiviteter. Fast "grejer i huvudet" kan man kanske inte förklara logiskt dock. Annars håller jag med om att det är intimare än smalag dock oavsett vilket.

Borde ju egentligen krävas mer tillit att bli avsugen. Den som suger har möjligheten att orsaka väldigt stor smärta och skada .
  • PrimitivMan
    Mimmlas skrev 2012-01-15 12:10:42 följande:
    Jag tycker att det är väldigt mycket intimare att ge oralsex. Det är total underkastelse för mig.
    Samlag är för mig kontroll.
    Jag har mer distans till mitt underliv antar jag. Munnen är helig och underlivet är njutning för egen vinning många gånger ^^ 
    Jag ser det precis tvärtom. Att ge oralsex är att ha kontroll. Det är jag som har kontrollen över min partners njutning. Hon som är den "passiva" mottagaren. Ett samlag är oftat samspel på ett annat sätt.

Även om att få oralsex kan göra på ett sätt som är en form av underkastelse för den som utför det.
  • Mimmlas
    PrimitivMan skrev 2012-01-15 12:20:48 följande:
    Jag ser det precis tvärtom. Att ge oralsex är att ha kontroll. Det är jag som har kontrollen över min partners njutning. Hon som är den "passiva" mottagaren. Ett samlag är oftat samspel på ett annat sätt.

Även om att få oralsex kan göra på ett sätt som är en form av underkastelse för den som utför det.
    Kan bero på att jag kanske tar ganska mycket kontroll under ett samlag.
    Sen blir ju inte killar "utsatta" på riktigt samma sätt ifall det går ner på en tjej.

• PrimitivMan
    Mimmlas skrev 2012-01-15 12:25:30 följande:
    Kan bero på att jag kanske tar ganska mycket kontroll under ett samlag.
    Sen blir ju inte killar "utsatta" på riktigt samma sätt ifall det går ner på en tjej.

Utsatta hur då?

För den delen kan slicka vara högrisk ibland. Aj aj klämda öron
  • Mimmlas
    PrimitivMan skrev 2012-01-15 12:35:58 följande:
    Utsatta hur då?

För den delen kan slicka vara högrisk ibland. Aj aj klämda öron
    Ptja man kan få ett juck på kräkreflexerna eller en sats i halsen oförberett osv.
    Finns ganska mycket som kan gå fel tack vare killen. 
  • PrimitivMan
    Mimmlas skrev 2012-01-15 12:54:37 följande:
    Ptja man kan få ett juck på kräkreflexerna eller en sats i halsen oförberett osv.
    Finns ganska mycket som kan gå fel tack vare killen. 
    Jo det är klart. Att utlösa kräkreflexerna vore inte en höjdare direkt
Svar på tråden Vad är mest intimt för dig?