Flashbulb skrev 2013-11-30 15:22:11 följande:
Åkte ut till järnvägsspåret i vår stad igår kväll och tänkte hoppa... satt vid sidan och bara tittade
mot spåret i 2 timmar. De hade räknat fel och gett mig 3 p för lite och rättat helt felaktigt. Tom svar som finns på vårdhandboken har man inte fått poäng för. Jag vill inte bli rik, jag vill inte ha nåt stort hus eller snygga bilar. Det här är det enda jag vill och inte ens det kan jag få bli. Jag tvingas alltid kämpa dubbelt så hårt som alla andra, hela jävla livet har varit en uppförsbacke och aldrig kan jag få åka på ett räkskal, nä jag måste kämpa 100 gånger hårdare än alla andra för att ta mig från A -> B. Inte ens att man klarat av alla tentor utan omtenta är tecken nog för att bli sjuksköterska.
Jag orkar inte ladda om psykiskt inför nästa omtenta. Vi har praktik nu och det blir inte mkt plugg över. Jag pluggade
7 timmar om dagen inför den här tentan och så behandlar dom en så här.. Finns ingen människa på hela jordklotet som vill det här mer än jag.
De tog min passion, nåt jag brann, de tog min dröm ifrån mig och aldrig förlåter jag dem för det här.
Det där låter inte bra! Är du allvarlig?
Vad var det som rättades fel? Vad skrev du som var fel?