Inlägg från: Vackert |Visa alla inlägg
  • Vackert

Sjuksköterskestudenter!

Han föll från åtta meters höjd rakt ner med huvudet i asfalten. Ni kan säkert känna vibbarna av prognosen då Gråter

• Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-06 19:34:21 följande:

Usch Men det finns mirakel.

Ja, vi hoppas på det nu. Han är ung och stark. Är det någonting jag är glad för så är det alla oss som utbildar sig till undersköterskor, ssk, läkare... osv... Vad hade min bror gjort utan all vårdpersonal <3
  • Vackert

Hej. Min bror lever Hjärta Han vaknade upp ur respiratorn, låg totalt runt 3-4 veckor på sjukhuset, mår efter omständigheterna bra men mycket trött och har dåliga levervärden efter alla läkemedel. Förhoppningsvis blir han helt återställd. Ingen kan förstå hur han kan ha överlevt så han har blivit ett forskningsobjekt nu Solig 

• Vackert
    fucktard skrev 2012-03-27 21:33:49 följande:
    Åh vad härligt vackert! Vad skönt att allt har gått så bra som det har gjort. Håller tummarna för att han ska bli helt återställd

Tack, ja.. Det är inte ofta sånt här inträffar i ens liv som tur är, vilken jobbig tid det har varit.

Mitt i allt tråkigt som har varit så har jag kämpat mig igenom kursen sjukdomslära, sista tentan imorn, allt annat har jag klarat Glad Jag är så glad! Veckan efter brorsan råkade ut för olyckan hade jag tenta, jag satt och grät i böckerna varje dag men jag klarade den {#emotions_dlg.flower} Otroligt skönt!!

Nu väntar en rolig, lite mer praktisk kurs, sen är det sommar lov. Jippi!   

• Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-28 15:44:39 följande:
    Jag kan maila

Snäll du är!
  • Vackert
    Ebba Caroline skrev 2012-03-28 16:05:32 följande:

Har inget annat att göra när jag sitter med bruten arm och inte får göra slutpraktiken Så då blir jag grymt snäll istället

Haha... Surt att inte göra slutpraktiken men roligt att vara snäll Glad Själv är jag en riktig rebba nu, bara tränar och pluggar. Men imorn är det dags att bli snäll, efter kl: 16 Glad
  • Vackert

Jiiiiiiiiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! SJUKDOMSLÄRAN KLAR!!! Nu är det ledigt i hela tre dagar!! *lycklig*

• Vackert

Troligtvis fått jobb i sommar då, på en förlossning, spännande Skrattande Trodde aldrig någon skulle vilja ha mig Solig

• Vackert

Tack. Jag fick fick anställning på förlossningen fram tills skolan slutar, vilket innebär nästa sommar också :) Personalchefen var så glad och trevlig. Jag fick väldens guldpass också, ledig midsommarafton och fick även ledigt två veckor :D Roligt när allt klaffar så bra!!! 

Från att inte varit med om någon förlossning alls (förutom sina egna) till att få vara med om massor, svårt att fatta :D

Glad Påsk!!!!     

• Vackert
    flingflong skrev 2012-04-12 22:17:31 följande:
    Hej!

Är alla T5-T6:or eller får en T2:a hänga på? :) 

Hej :) Jag är T3:a :) Självklart ska du hänga på :)
    strenua skrev 2012-04-12 19:05:16 följande:
    Lycka till alla som ska skriva NKSE-tentan imorgon! :) 
    Själv är jag jättenervös och repeterar effekt och biverkningar på de vanligaste läkemedlen nu, haha. Snacka om sista sekund! 

Lycka till!! :)

Svar på tråden Sjuksköterskestudenter!