Sjuksköterskestudenter!
Han föll från åtta meters höjd rakt ner med huvudet i asfalten. Ni kan säkert känna vibbarna av prognosen då
Han föll från åtta meters höjd rakt ner med huvudet i asfalten. Ni kan säkert känna vibbarna av prognosen då
Hej. Min bror lever Han vaknade upp ur respiratorn, låg totalt runt 3-4 veckor på sjukhuset, mår efter omständigheterna bra men mycket trött och har dåliga levervärden efter alla läkemedel. Förhoppningsvis blir han helt återställd. Ingen kan förstå hur han kan ha överlevt så han har blivit ett forskningsobjekt nu
Jiiiiiiiiiiiiiippppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! SJUKDOMSLÄRAN KLAR!!! Nu är det ledigt i hela tre dagar!! *lycklig*
Troligtvis fått jobb i sommar då, på en förlossning, spännande Trodde aldrig någon skulle vilja ha mig
Tack. Jag fick fick anställning på förlossningen fram tills skolan slutar, vilket innebär nästa sommar också :) Personalchefen var så glad och trevlig. Jag fick väldens guldpass också, ledig midsommarafton och fick även ledigt två veckor :D Roligt när allt klaffar så bra!!!
Från att inte varit med om någon förlossning alls (förutom sina egna) till att få vara med om massor, svårt att fatta :D
Glad Påsk!!!!