Sjuksköterskestudenter!
Jag hoppar in här också!
Jag hoppar in här också!
Tricis - Jag vill bli BM (som alla andra hehe). Vill jobba på förlossningen ett tag men sen jobba på fertilitetsenheten. Jag vill inte jobba på akuten eller ambulansen alls haha
Moma - Ja då förstår jag du har mer ångest än bara din skolstart. Min dotter är 2,5 och har gått på dagis sen hon var 1 och hon trivs superbra. Får ändå dåligt samvete för att hon får gå långa dagar, men hämtar jag henne tidigare så får jag dåligt samvete mot mig för att jag inte får pluggtid. Svårt att hitta balansen tycker jag.
Vi ska ut på VFU nu i T2 och då är det äldrevård verkar det som. Tycker det ska bli skönt att få det gjort för jag vill absolut INTE jobba inom äldrevården. Inte inom psykiatrin heller. Jag vill helst jobba på fertilitetsenheten, men kvinnokliniken, spec. mödravården, neo, förlossning och bb kan jag också tänka mig.
Jag kom på en sak, vi lär ju ha typ samma böcker så vi borde ju kunna sälja vidare till varandra? Vad sägs om det? Slippa krångla med tradera, blocket eller campus och slippa köpa nya dyra böcker.