• Anonym (GLA)

Snälla ge mig hopp, inga ägglossningsflytningar på 6 mån

Jag är ofta i ofas, älsekret 2 v, sedan slut med det några dagar och sedan kommer ÄL, enl stickor och temp.

jag har ALDRIG blivit gravid utan sekret under ÄL.

Läste att man kunde äta jättenattljusolja (gla) skulle vara bra för hormonerna, och jag tror att det kanske är därför jag får sekret under själva ÄL några månader efter jag börjat med det. Då blir jag gravid på en eller två månader.

Jag har dock läst att vissa blivit gravida ändå, men själv har jag alltså aldrig blivit det.

Jag väntar nu 4an och känner mig rätt säker på hur jag ska göra.

• Anonym (GLA)
    Pimpinellan skrev 2012-01-14 15:15:46 följande:
    Det viktigaste är ju att ha äl och sen kommer flytningar långt därefter. Slemhinnans tjocklek kan ju vara bra även utan flytningar och hade du haft för tunn förra omgången med pergo hade det märkts på mensen. Man ska alltid ha uppehåll med pergo minst en månad för effekten sitter i månaden efter också. Rosenrot kan du ta nästa månad mellan mens och äl.
    Som du ser på mitt inlägg ovan så är de av högsta vikt för mig. Det är i sekretet som de simmar..... men det är klart att det spelar kanske inte så stor roll om man harväldigt  lite sekret, så lite att man inte märker det. Men jag har normalt den andra sortens sekret under ÄL, den andra har efter ÄL. Och i det kan inet spermier leva.

Känner man inte av något alls, så kan det ju vara så att det finns jättelite älsekret, så lite att man inte märker det.
  • Anonym (GLA)
    Anonym (snart 34) skrev 2012-01-14 22:45:33 följande:
    Grattis till 4:an förresten! Vi jobbar oxå på 4:anGlad
    Lycka till. Är lite nervös faktiskt.... 4!! barn
  • Anonym (GLA)

Undrar hur det gick. För ungefär ett halvår sedan fick jag ett missfall. Och efter det en normal ägglossning med älsekret.

Men nu har jag inget ägglossningssekret alls. Mensen är också mycket mindre vilket gör att jag tror att ägglossningen inte är ordentligt stark.

HUr gick det för dig? Fick du tillbaka ditt ägglossningssekret?

Svar på tråden Snälla ge mig hopp, inga ägglossningsflytningar på 6 mån