Barnlös två år senare
Har försökt skaffa barn i två års tid utan att lyckas. Finns det andra här som försökt lång tid? Finns det någon här ute som vill ha stöd och även ge stöd?
Har försökt skaffa barn i två års tid utan att lyckas. Finns det andra här som försökt lång tid? Finns det någon här ute som vill ha stöd och även ge stöd?
Vi är oförklarligt barnlösa och har försökt i fem år utan att lyckas. Har ni gjort nån utredning?
Dags för utredning kanske om ni inte gjort det. Vi har försökt 5,5 år nu och provat allt Sverige har att erbjuda. Det finns många vägar till ett barn!
Vi har försökt 5,5 år nu utan att jag blivit gravid en enda gång.
Vi har varit på utredning och min sambos simmare var lite sega men i Stockholm måste man ha försökt i ett år innan man söker hjälp samt 1,5 års väntetid innan man får genomgå en ivf.
Vi har försökt i ca 3 år utan att bli gravida. Nu står vi i kö för att starta IVF inom det närmsta halvåret. Är fruktansvärt rädd att det inte ska lyckas då heller men försöker så gott jag kan att tänka positivt. Vi har gjort utredning och de hittar inga fel på oss...