• jennyc

Hemlig Facebook-grupp

Jag har nu skapat en hemlig facebook-grupp för oss som mist våra små. Att hänga på fl går i perioder för många av oss men många har ju fb..jag vägrade ett långt tag men gav mig häromdagen och när jag väl va reggad startade jag en hemlig grupp även där.

Ni är varmt välkomna men hur mkt ni än söker på gruppen kommer ni inte att hitta den, för att bli medlem måste ni antingen bli vän med mig så jah kan bjuda in er, eller om ni är vän med nån annan som redan är medlem i gruppen så de kan skicka en inbjudan som jag sen godkänner.

Inte alla känner mig och har då inte tillgång till min pres men är ni redan medlem i den stängda gruppen här kan ni höjta till där, startar en exakt likadan tråd där som jag kommer skriva ut alla mina uppgifter i så ni kan hitta mig.

Att tänka på är att på fb är ni inte längre anonyma, givetvis...vi är redan 19 medlemmar och det är i full gång med diskussioner och frågor. Fördelen är att den enda ni då kommer behöva ha på er vänlista är mig om ni inte redan har nån annan och kan komma in den vägen, ni behöver då inte frångå andra principer och ha en massa okänt folk på era listor, ni kan ju ändå prata inom gruppen med alla andra och "slipper" ha alla som vänner.

Gå in på min pres och inboxa eller skriv i gb så ni får mitt namn eller/och mailadress eller lämna era uppgifter. Jag vill gärna att ni säger vad ni är för nån inne på fb så jag vet att du har en ängel och inte är nån som bara vill va med för att. Vi vill ju gärna få vara ifred utan snokande och ni måste respektera detta.

Förr va det en tjej som utgav sig för att ha miste en ängel och lurade många, det satte sina spår...sn fanns det en grupp som använde sig av bilder på änglar i ett ont syfte, det gjorde att den hemliga gruppen här bildades...nu breddar vi det hela. Kom gärna med!

Massa kramar! Jenny

minimaxen.blogg.se Max 20100501
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-02-14 09:12
    Eftersom jag vldigt sällan är här inne ber jag er kontakta mig på denna mail om ni önskar komma med i vår fb-grupp

sjalarsageraldrigfarval@outlook.com
  • Svar på tråden Hemlig Facebook-grupp
  • Förtvivlad1

Hej! 
    Förlorade min lilla son i vecka 32 för tre veckor sedan. Kan fortfarande inte riktigt fatta att han är borta. Vill också gärna vara med i Facebookgruppen.

• 059

Förlorade vår dotter 29/3 i vecka 23 pga att livmodertappen öppnat sig och värkar kommit igång. Får jag vara med i gruppen? Vet inte vart jag ska ta vägen av sorg och saknad. :( Saknar vår dotter så mycket att jag bara vill skrika!

• winston

Jag vill gärna vara med. Vi förlorade vår dotter för 1,5 mån sedan i v41+3.

• bullen01

Hej. Vill också vara med i fbgruppen. Förlorade min son för snart 1 månad sedan i v 41+1...

• tindra aliah

ja jag blev änglamamma för 2.12 dagar sen had egärnat velat ha tillgång fb gruppen då jag tagit upp min fb för ca 2 v sen igen efter allt tragiskt..JAG har inte kommit i kontakt med ngn ängla mamma än..kanske för att alla håller till i de gömda grupperna.. Louisa zeghachou westerlund heter jag på fb och mitt barn Tindra-aliah är min profilbild

• Lullan1

Förlorade våran dotter i vecka 34 död i magen för ca 5veckor sen.. Jag vill gärna vara med i fb gruppen...

• Helen 509
    jennyc skrev 2012-01-07 22:16:53 följande:
    Jag har nu skapat en hemlig facebook-grupp för oss som mist våra små. Att hänga på fl går i perioder för många av oss men många har ju fb..jag vägrade ett långt tag men gav mig häromdagen och när jag väl va reggad startade jag en hemlig grupp även där.

Ni är varmt välkomna men hur mkt ni än söker på gruppen kommer ni inte att hitta den, för att bli medlem måste ni antingen bli vän med mig så jah kan bjuda in er, eller om ni är vän med nån annan som redan är medlem i gruppen så de kan skicka en inbjudan som jag sen godkänner.

Inte alla känner mig och har då inte tillgång till min pres men är ni redan medlem i den stängda gruppen här kan ni höjta till där, startar en exakt likadan tråd där som jag kommer skriva ut alla mina uppgifter i så ni kan hitta mig.

Att tänka på är att på fb är ni inte längre anonyma, givetvis...vi är redan 19 medlemmar och det är i full gång med diskussioner och frågor. Fördelen är att den enda ni då kommer behöva ha på er vänlista är mig om ni inte redan har nån annan och kan komma in den vägen, ni behöver då inte frångå andra principer och ha en massa okänt folk på era listor, ni kan ju ändå prata inom gruppen med alla andra och "slipper" ha alla som vänner.

Gå in på min pres och inboxa eller skriv i gb så ni får mitt namn eller/och mailadress eller lämna era uppgifter. Jag vill gärna att ni säger vad ni är för nån inne på fb så jag vet att du har en ängel och inte är nån som bara vill va med för att. Vi vill ju gärna få vara ifred utan snokande och ni måste respektera detta.

Förr va det en tjej som utgav sig för att ha miste en ängel och lurade många, det satte sina spår...sn fanns det en grupp som använde sig av bilder på änglar i ett ont syfte, det gjorde att den hemliga gruppen här bildades...nu breddar vi det hela. Kom gärna med!

Massa kramar! Jenny
    jennyc skrev 2012-01-07 22:16:53 följande:

Massa kramar! Jenny
    Hej
    För exakt 4 år sedan fick vi reda på att vårt ofödda barn (v 40+) inte levde. jag skulle hemskt gärna vilja vara med i den hemliga facebook sidan. 

• Sajjis

Skulle också vilja vara med i Facebook-gruppen. Förlorade vår son den 10 april i vecka 25 (24+5).

• Besa

Hej jag vet inte om jag har kommit på rätt tråd eller inte. Jag förlorade min bebis den 15 maj 2011 i v 39. Efter min dotter bortgång har jag varit desperat att bli gravid. Jag försökte i ett åt med hjälp av pergotime och blev gravid som tyvär slutade i missfall i 2012. Efter mitt missfall försökte vi igen bli gravida och lyckades efter 6 månader och senare även dena slutade i missfall 😥. Hela min värld rasade ner. Mitt sista missfall var i november 2012 och har inte lyckats bli gravid. Min läkare har sagt att jag lider av PCO vilket gör att jag har svårt att bli gravid. Nu har jag lagt ner bebisverkstad är så trött och besviken. Jag har istället tagit tag skolan och gör dn projekt om minskade fosterrörelser mot slutet av graviditeten. Jag försöker få tag på ängla föräldrar som kanske vill dela med sig sin historia om hur fosterrörelser känndes mot slutet innan er bebis dig. Är jätte tacksamma om någon vill ställa upp, man får vara anonym..inboxa mig om ni vill parat med mig mer om detta..

• Therese2013

Hej, jag skulle gärna vilja vara med i gruppen. Vi förlorade vår underbara dotter Madicken för 2 månader sen i vecka 41. Saknade och längtan är obeskrivlig.

Svar på tråden Hemlig Facebook-grupp