-
-
Svar på tråden Föreläsning i Malmö!
-
Anna och Anders från programmet- önskan om ett barn.
De har nog mycket att berätta ang detta.
Kan ju alltid fråga dem.
Får vem som helst komma på föreläsningen? -
Vi hade ju tänkt någon person som jobbar med ofrivillig barnlöshet/infertilitet, men det här är också en jättebra idé :) Vi kan säkert göra både och, jag antecknar och ser om jag kan komma i kontakt med Anna och Anders och se om de vill ställa upp :)Marzenie o dziecko skrev 2012-01-07 18:33:15 följande:Anna och Anders från programmet- önskan om ett barn.
De har nog mycket att berätta ang detta.
Kan ju alltid fråga dem.
Får vem som helst komma på föreläsningen?
Årsmöten är ju offentliga men egentligen mest till för de som e medlemmar men vi gör inga sånna skillnader, alla är lika välkomna! Vi behöver ju fler medlemmar i föreningen så vi försöker alltid ha "öppna dörrar" och man kan ju skriva upp sig när man e där o bli medlem om man inte redan e det! -
Låter jätte bra det här med att värva nya medlemmar.
Jag kan säga att om jag är ledig den dagen ni har föreläsningen så är jag intresserad av att titta in. -
Puffar tråden! Nu har ni chansen att få önska :)
Dessvärre kunde inte Anna och Anders helgen den 17 mars :( Så himla synd för de hade väldigt gärna gjort det!
Men kanske kan de komma på vår lokalförenings årsmöte i Malmö den 23:e eller 25:e januari, alltså redan nästa vecka!
-
All info om vårt årsmöte ligger nu ute på hemsidan och på bloggen. Dessutom är det klart med två intressanta föreläsare också :)
Äggnedfrysning – Möjligt att frysa den biologiska klockan med Thorir Hardarson
Reprosund - Barnlösa ska få bättre hjälp genom nytt Öresundsprojekt med Aleksander Giwercman
Missa inte det här, boka in lör den 17 mars i kalendern redan nu!
-
bokar in det i kalendern
-
Toppen! Du e hjärtligt välkommen :)ekke skrev 2012-02-22 21:24:39 följande:bokar in det i kalendern
-
Nu är det bara en vecka kvar :)