• Little Ms Chatterbox

När (ålder) lärde sig ditt barn att knäppa med fingrarna?

Jag har en dotter som blev 4 år i augusti. Hon har varit mäkta imponerad av morfar som kan knäppa med fingrarna Så till den graden att hon också vill lära sig, och nu har hon lyckats! Jag tycker hon är jätteduktig. Själv funderar jag på när jag lärde mig det här med att knäppa med fingrarna men kommer inte direkt ihåg. Men hennes tvilling bror och hennes 1 år äldre syster är inte i närheten av att få till en liten knäpp så jag tycker hon är tidig, hahaha stolt mamma

När lärde era barn att knäppa med fingrarna? Jag är bara lite allmänt nyfiken om hon är tidig eller om det är normal ålder att lära sig att knäppa med fingrarna. 

• Svar på tråden När (ålder) lärde sig ditt barn att knäppa med fingrarna?
  • Greger

Haha. JAG var 23år när jag lärde mig det. Kan fortfarande bara på en hand

• Little Ms Chatterbox

Morfar, min pappa har visat hur man kan knäppa 2 gånger på varje hand och på båda händerna samtidigt och det är det här som hon verkar ha som mål men det lär nog dröja för jag vet att jag var nog runt 10 när jag lärde mig att göra 2 knäpp på höger hand och ja med vänsterhanden tror jag inte att jag har klarat av alls att göra 2 knäpp.
    Nu för tiden som jag har flera skador och värk i vänsterhanden tror jag inte att jag ens klarar av att knäppa alls. Vågar inte testa.

• Krake

Han gjorde det ett tag när han var runt året Men har nog glömt det nu för jag har inte sett det på länge...

Moster, inte monster.
Svar på tråden När (ålder) lärde sig ditt barn att knäppa med fingrarna?