Scream2 skrev 2012-01-22 22:52:26 följande:
You made my day!!!!
Lycka till imorgon!
Känner att jag själv är lite hypo för tillfället och vette 17 hur jag ska komma på rätt spår...jag vill ha B12 sprutor...jag vill jag vill jag vill....har sovit heeela helgen känns det som. Inte fått nått vettigt gjort...ja det ger sig...men det är ju vart man ska hitta THE DOCTOR..han fanns och han försvann...
vart försvann den doktorn?
hoppas du hittar någon snart.
det gick inte så bra för mig idag, jag höll koll på mobilen hela dagen, sen kom en kompis och pratade med mig i kanske 1 minut, och då ringde det såklart, jag hörde det inte då jag jobbar på ett så bullrigt ställe, och kompisen berättade just då att hon hade alldeles just missat ett samtal
haha så det kan bli. men på mobilsvaret så berättade läkaren att värdena är perfekta och jag ska behålla min dos. Vilket bakslag det var, jag ringde då vårdcentralen och berättade om att jag mår kräk trots att jag enligt tabell har bra värden, så jag frågade om jag kanske skulle få ta prover för binjurar och även T3, för T3 har det inte tagits alls, bara TSH och FT4. Fick tid då hos en läkaren den 6:e och ska prata om detta, det känns som att magen står still och jag går på toa typ var 3:e dag
inte kul kan jag meddela lite smått försiktigt.
Nu ska jag vila!