Inlägg från: Carina85 |Visa alla inlägg
  • Carina85

Adoption fra Tjekkiet

Hej Alle Skrattande

Mig og min mand står på venteliste til barn fra Tjekkiet i Danmark og er interesseret i at høre om der er andre her på forumet der står og venter på barn fra Tjekkiet?

Der står ikke ret mange familier på ventelisten i Danmark og der er ingen på nogle af det danske forum, derfor prøver jeg her.      

Kan godt tænke mig at høre hvor lang ventetid der er i Sverige på barn fra Tjekkiet? Og hvor gamle de børn er som der er kommet til Sverige fra Tjekkiet?

Nogen der ved hvormange der står på BFA venteliste til barn fra Tjekkiet? Kan se der er kommet en del tjekkiske børn til Sverige i 2011Skrattande

Venlig hilsen, Carina  

• Svar på tråden Adoption fra Tjekkiet
  • Carina85

Tusind tak for jeres svar! 

Magic: Tillykke med jeres søn. Og sikke kort tid i har ventet, det glæder mig 7 måneder er ikke lang tid at vente.

De Tjekkiske myndigheder modtog vores papire i oktober 2011 og vi blev godkendt i dec 2011.

De 7 måneder i ventede var det fra de tjekkiske myndigheder havde godkendt jer?

Ved nogen hvormange par der står på den Tjekkiske venteliste lige nu? I Danmark er der 8 par på listen, alle er kommet på i år 2011.            

• Carina85

JoJo71: Stort tillykke med sønnen! Hvor lyder det bare fantastisk, og sikke hurtig det gik Skrattande

Hvor gammel er jeres søn? 

Vi er godkendt fra 0-3 år og har været godkendt i Tjekkiet siden december. Vi håber selvfølgelig på, at der snart sker noget. Men det ser ikke ud til der kommer så mange børn til Danmark lige nu. Det er 5 måneder siden sidste barn blev stillet i forslag.

• Carina85

Ved I om de tjekkiske myndigheder matcher i rækkefølge på ventelisten, eller kan de godt finde på at hoppe på listen?

Svar på tråden Adoption fra Tjekkiet